Durván néz ki. Viszont ahogy nézegetem, egyre inkább úgy gondolom, hogy sokkal jobban nézne ki fordított kormánnyal. Majd ki is próbálom milyen úgy.
Jelenleg egy hézagoló van a stucni alatt.
Jövő héten veszek nyomatékkulcsot, hétfőn meg viszem a Nellaba, hogy meghúzzák a csavarokat és lerövidítsék a fékcsöveket. A légtelenítést meg tudnám én is csinálni igazából, de nincs hozzá hangulatom, türelmem most.
Bőven elég volt az, hogy az Answer kormány nem rendesen volt gyárilag levágva. A bal oldalán a hosszjelölésben kb. 0,5 cm eltérés van és ennyivel hosszabb is volt a bal oldala. Emiatt kb. 30 percet tököltem első báeállításnák, aztán rájöttem, hogy elszúrták. Nekikezdtem vasfűrésszel levágni szegényt, de ferdén kezdett, gondoltam akkor flex, na az is ferde lett. Majd markolat és kupak után tudom csak megmondani, hogy jó-e így, de szerintem jó lesz.
A fékkarok és váltókarok felfogatására tettem szigetelőszalagot és körbe is vágtam. Így raktam fel a kormányra, de most csúszik még, igaz, nem húztam meg túl szorosra. Egyelőre ezt is hagyom.
Szokatlan a váltókar közelsége és valahogy a fékkarok is közel vannak. Lehet beljebb kell majd tennem.
Kéne egy kicsi nyeregbilincs, úgy talán jobban nézne ki a nyeregcső még így is, hogy csak kicsit lóg túl a nyeregcső.
Jelenleg 9222 g a gép pedált is beleszámítva.
Még a nyereg jön hozzá ami vagy egy 180 g-s Selle Italia Kit Carbonio lesz, vagy valamelyik könnyebb SLR.
A villanyak rövidítve lesz és a fékkábelek is. Szerintem ezzel így lejön minimum 50 g, tehát 9350 g körül lesz.
100 g alatti belsőkkel már 9230 g lesz. Pedállal.
Mást nem fogok tudni könnyíteni. Ha kifogtam volna egy gyári súlyban lévő Rocket Ront és az alsóbilincses váltóm is jó lett volna, akkor 9200 alatt lenne.
Még a nyeregbilincsen tudok majd spórolni esetleg.