összetett fotóalbum keresés

neked is van véleményed?

Fotóalbumok » saját tekerés képei » BakonyiGyilkostó » #2
A kép adatai: bezár


Gyártó: SAMSUNG
Tipus: GT-S7275R
ISO: 50
Zársebesség: 1/316
Rekesz: f/2.6
Gyújtótávolság: 278/100
Dátum: 2016.08.27 10:42:36
Eredeti kép méret: 2560x1920
Fájl méret: 472 kB
Beágyazás: bezár


HTML link


BB code


Direkt link
2/18
(bal nyíl gomb)   (jobb nyíl gomb)

Milyen ez a kép?

a szavazáshoz jelentkezz be!
 
bádogember
fotója


Csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá!
Lépj be vagy regisztrálj!


Megjegyzések a képhez
1-5 / 5
Tom77 - 93 hónapja
@bádogember: Ez csak természetes, ezért imádom ezt az oldalt, mert itt tényleg hasznos eszmecseréket lehet folytatni. Hasznos infókra pedig mindig szükség van.. :-)
Amúgy én is rendszeresen járok a decathlonba és mindig kérdezek, mert nekem is onnét van a biciklim. Felkészültek a szervizes srácok, ha a boltba érkezik valami normális és használható új cucc, és azonnal szólnak, ezen felül szerelési és építési dolgok terén is lehet tőlük tanulni..
Tetszik a hozzászólás?
 
bádogember - 93 hónapja
@Tom771014: Nagyon köszi a javaslatokat, jó irányba - pláne olcsón - mozdít. Tulajdonképp ez a feleségem gépe, és ő nem az a "zúzatós" típus. Az integrált hajtást tényleg nem használná ki, az spd-től egyenest sikítófrászt kapna. Ha a mostani 80-as villa nem brutál nehéz egy alsó-közép suntour-hoz képest, ez sem játszik (még nem szedtem ki megmérlegezni). Viszont a nyeregcső tényleg nehéz (ezt most mértem). Ez csere lesz. Még körülnézek pedálügyben is.
1 olvasónak tetszik a hozzászólás! Neked tetszik?
 
Tom77 - 93 hónapja
A hajtómű csere, mindenképp beválhat, bár azon el kell gondolkodni, hogy mi a cél!
Az integrált hajtás és az spd, elsősorban a bringa teljesítményét növeli, ahol egyfajta bónusz mellette a súlycsökkenés, az élményt inkább az adja, hogy a bringa gyorsabb lesz. Ez a változtatás tehát akkor indokolt a bringán, ha ez a cél.
A rockridereknél, a 29.8->os régi nyeregcsövek, és az ülés az amin lehet még jó pár dekát "vágni"!
Vannak igazán rávaló jó sportülések, nem is drágák és idén jött ki, minden régebbi rockrider->típushoz, a kétcsavaros könnyített alu-nyeregcső, kétfajta létezik, 27.2 és 29.8->os, a cső és a nyereg pedig együtt már komoly "fogyás"->nak számít, a valamikori gyári arculathoz képest!
A villákról egyelőre az látszik, hogy árban túl nagy beruházás, ráadásul a mostaninál nem is feltétlen könnyebb, illetve ha nincs kihasználva, akkor felesleges..
Én két dolog miatt nem cserélem, ebből az egyik,
hogy nem ér nekem annyit, hogy utána egy hatvanezres villával minden évben kínlódjak, csak azért mert a 100->vagy 120-as rugóutat kimozogja, hiszen
semmire sem megyek vele, ha nem használom ki.
Árban majdnem mind drága, használtat nem veszek, szervizbe sincs kedvem cipelni évente tízezrekért..
Aki igazán olyan terepen adja neki, és mondjuk évi 1000km-t sem megy vele aszfalton, annak oké,
de aki alkalmi túrázó vagy keveset terepezik azoknak felesleges, mert arra tökéletes a gyári megoldása is..
De ez csak egy vélemény, amit jónak látsz úgy és azt csináld, ez általában be szokott válni, de a felhasználásról, sose feledkezz meg, mert építgetni csak úgy érdemes.. :-)
Tetszik a hozzászólás?
 
bádogember - 93 hónapja
@Tom771014: Kösz! Egy évesek a kicsikék és jól bírják. Viszont most a vértesi homokozókban annyi kvarc-szemcsét szedtek fel, hogy nagyon aktuális egy teljes szétszedős kikefélős átmosós karbantartás. A sárgával csak annyi van, hogy nehéz. Még nem jöttem rá, hogy melyik részén kezdjek meg egy nem túl költséges súlycsökentést. Hajtómű, villa? A külsőket már cseréltem Schwalbe Hurricane 650g-ra. Viszont hasznos tapasztalat: a nyeregcsőbe szorult homokszemcsék poénara utánozzák a középrész-csapágy hangot.
1 olvasónak tetszik a hozzászólás! Neked tetszik?
 
Tom77 - 93 hónapja
Nagyon vagány mindkét gép, jó látni ezeket a képeket! Ezek a bringák, bizony nemcsak jól néznek ki, hanem eszméletlen sokat kibírnak, kis ráfordítással pedig egész egyszerűen nincs ellenfelük, ott a pont, korrekt
az album!
Tetszik a hozzászólás?
 
ezt az képet ma 0, összesen 730 látogató tekintette meg

» Partnerek