Nem tudom mennyi az 5 Nm. Hétvégére / jövő hét elejére megjön a nyomatékkulcs, majd akkor vagánykodok. :)
Azt viszont elhatároztam, hogy a hétvégén még tekerek egyet, remélhetőleg a hosszabb kormányszárral, aztán nyaralásnál Olaszoknál, de utána csak akkor, ha legalább 95 kg alatt vagyok.
Nem is tudom.
Gyorsul mint állat, bár ezt se tudom pontosan, mert még mindig fáradt vagyok a vasárnapi tekeréstől és 36-40°C-ben tekertem ma, ilyenkor sose megy.
Eleje a homokban ugrált, ficánkolt össze-vissza, de 3,6 bar van az elsőben, szerintem sok, a telóban meg kevés a nyomás. Mondjuk így is csak max feléig ment össze, de keményebbre kell fújnom. A kormányszár kilazult egyszer, nem húztam meg eléggé.
A markolat érdekes. Kemény, de nem kényelmetlen.
A nyeregcső egyfolytában csúszott be, még ha csak 1-2mm-t is,de 2x kellett kiemelnem.
Váltás, fék, kerekek okésak.
Kormányt még fordítanom kell, olyan, mintha lefelé állna.
A legnagyobb gondom, hogy kicsinek érzem a gépet.
Jó, az utóbbi időben 350 km-t országútiztam. Szóval ennek tudom be, hogy fura a testhelyzet.
A kormány kitakarja az első tengelyt, tehát jó. Ugyanakkor ha kicsit beljebb van a nyeregcső kicsinek érzem, ha ki van húzva nagynak. Viszont hosszban mindig rövidnek.
110mm-esre cserélem a kormányszárat. Sajnos az pont a nagy X-es, ami nem tetszik, de majd customolok valamit.
Méregettem, minden mérés azt igazolja, hogy sportosabb a gép, mint a 8500-as volt, vagy a Mongoose-om.
Hosszabb, tengelytávja nagyobb, a kormány alacsonyabban van, a pilótafülke hosszabb, a kormány viszont 2 cm-rel keskenyebb. Ez szerintem olyan minimális, hogy nem számít sokat.
Ja és Ikerfenyőre felmásztam ugyan, de fulladtam és nagyon kicsinek éreztem a gépet.
Ugyanakkor lefelé meg tök könnyen ki tudok ülni a nyereg mögé.
Szerintem csak szimplán elszoktam a montitól és az országúti pozícót keresem rajta.
Telónyomás, guminyomás beállítása, kormányszár cseréje, kormány elfordítása és okés lesz a gép.