Ebben a munkában nincsen titok, csak nem gondoltam korábban, hogy a részletek érdekelnének bárkit is, emiatt nem írtam le korábban a festék nevét, vagy azt, hogy a bringa mi módon készült újra el..
@Dezse: Az építkezünk rovatban ugyan tettem fel az elkészülés körülményeiről képeket, de részletesen nem írtam mindent le, akkor ezt most pótolom nagyon röviden.
->
Az alu (6061)váz ami anno egy gyári rockrider 500-> as bicó volt, 0.8 acéllal lett szórva, magam csináltam, 4.5bar nyomáson. Ez a festés előkészítés volt, utána egy úgynevezett HS kétkomponensű poliuretán ipari alapozót kapott, (kép az albumban) itt a felületi érdesség: 5-10 mm, ezt már a kollégám és cimborám abszolválta ahogy a színt is, ami pedig egy fényes fekete fedő volt, ami ehhez az ipari alapozóhoz passzolt. Az én eredeti elképzelésemnek megfelelően, mivel ekkor már a fehér paripa ami szintén épített kész volt, adta magát, hogy az első rocki bringa pedig legyen fekete.
Ez a mostani állapot, tehát kivételesen igen nagy szakértelmet és a piacon viszonylag drágán és nehezen beszerezhető felhasznált anyagok segítségével készült el, és nem a véletlen műve volt, hiszen ez a váz és az alkatrészek több mint egy éve álltak itthon arra várva, hogy amikor ott lesz az ideje, akkor egy komplett bringa készüljön újra el. Egy szlovák cégnél dolgoztam az elmúlt nyáron mert egy rövid időre egy megkeresés miatt profilt váltottam, és amikor idekerültem, még annak az évnek a nyarán ezt a bringa projektet, volt szerencsém némi segítséggel újra elkezdeni, majd egy másik ismertség okán a már kész bringát, itt Budaörsön nem messze tőlem, sikeresen összeraktuk, nos amit most látsz, annak a közös munkának az eredménye ez.
Ezt a pár sort csak amiatt írtam, hogy nagyjából képbe legyél a tekintetben, hogy egy komoly munkához sok idő és nem kevés szerencse kell, plusz nem árt, ha jó időben vagy jó helyen.
Sokkal több pénzbe lett volna és az sem biztos, hogy ilyen végeredménnyel zárul ez a felújítás, ha nem állt volna nekem rendelkezésre szinte minden, amit itt leírtam..