Csere? a töröt lábra felső részre + ajándék még egy töröt felső rész :D és ez még mindig nem mindegy adik hozzá egy bike+ ketőbe tört kormányt :D és ha most belemés zkapsz egy szarrá kopot örült bobot is xDDDDDDDDDD
Az h pl az SR telóknak a becsúszójának bevonata lekopik az csak azt jelenti h rettentően szar a minősége, illetve h zsírkenésű villáról van szó, ahol is rossz a kenés. De még ez a kopás is mikrométeres felület kopást jelent ami kimutathatatlan, és lényegtelen.
@balancefreeride: A becsúszó nem fog tönkre menni. Minimálisan kopik még kenés nélkül is. Akkor van gond h már a perselyből teljesen kikopott a teflon bevonat és fém a fémen "csúszna". De ebben az esetben már úgy is tök mindegy lenne.
@Gege: gondolom h ki kell szedni :D meg ,hogy nem fűrésszel csak úgymond anyagot nem akarok leválasztani belőle mert akkor félős hogy gyorsabban kopik a becsúszó nem egyenletesen kopok és elrepedhet törhet
@Gege: aham pont tegnap néztem marzokat és találtam egy fox 32 es videot láttam abban is hasított volt és ott volt az olajzó szivacs am olajzáró sincs a duroba de hely lenne neki meg szivacsnak is csak a persely lenne a gond mert nem akarom fűrészelgetni :(
@balancefreeride: Hát az lenne a legideálisabb ha hasított lenne a persely és még lenne felül egy szivacs karika is olajjal átitatva. A régi Marzoknál nincsen hasítva, de ott ezt úgy oldották meg gyárilag "kotyogott" a villa, és így fel tudott áramlani. Az enyém is ilyen ezért pl komolyabb használat előtt mindig fejre állítom a gépet, h jó sok olaj eljusson a szimmeringig. És menet közben meg kenje a felső perselyeket.
Az h hogyan lehetne a Duro-t átalakítani olajossá nem tudom, mert még nem szereltem soha.
@PetiCzernaa: tom h leírtam csak gege szerintem nem vette észre az utána lévő komimat és rosszat másoltam be először az olajos problémára kellene válasz mivel akkor lehetne egy hosszú életű villát csinálni belőle :D bocs hogy a képednél csinálok fórumot XD de ez neked is hasznos :D
@Gege: én erősen gondolkodok azon ,hogy átalakítom olajosra a durot ha tennék bele 1 olajzáró szimeringet akkor jó is lenne a dolg vágom a villákat szedtem is szét sokat de olajosat is de nem figyeltem a perselyeket azokon van valami bevágás hogy az olaj áramoljon vagy amúgy is átjut csak azért mert ha nem kotyog a teló akk eleve az olaj sem folyik ott át légyszíves ebben segíts nekem mert nem szeretném ,hogy hamar behaljon mint a legtöbb duro szeretnék egy hosszú életű durot a magaménak tudni mivel króm becsúszós így már csak az idővel felbukkanó kotyogással kell valamit kezdenem :(
@Gege: mondjuk ja ha nem tudja kivenni a sajátját akkor szívás am nekem a dirtfunommal idegesítően meg volt dőlve a villa darabosabban mozgott most a hardyban sokkal egészségesebb a kinézete könnyebben indul meg mondjuk még csak 20 km van benn (lehet ,hogy nem kopott össze a persely a becsúszóval ) és kapott új kenést is agip zsírt ami nem szar -40től 100 valahány fokig jó úgyhogy nem fog számottevően csökkenni a hatékonysága amikor szétkaptam csak néztem mint hal a szatyorban szinte 0 volt a kenése és valami tapintásra silány átlátszó zsír volt a lábban a raidonomban ugyanígy 30 km volt benn szétkaptam és ugyanígy alig volt benn valami
@Gege: én erősen gondolkodok azon ,hogy átalakítom olajosra a durot ha tennék bele 1 olajzáró szimeringet akkor jó is lenne a dolg vágom a villákat szedtem is szét sokat de olajosat is de nem figyeltem a perselyeket azokon van valami bevágás hogy az olaj áramoljon vagy amúgy is átjut csak azért mert ha nem kotyog a teló akk eleve az olaj sem folyik ott át
@Gege: mondjuk ja ha nem tudja kivenni a sajátját akkor szívás am nekem a dirtfunommal idegesítően meg volt dőlve a villa darabosabban mozgott most a hardyban sokkal egészségesebb a kinézete könnyebben indul meg mondjuk még csak 20 km van benn (lehet ,hogy nem kopott össze a persely a becsúszóval ) és kapott új kenést is agip zsírt ami nem szar -40től 100 valahány fokig jó úgyhogy nem fog számottevően csökkenni a hatékonysága amikor szétkaptam csak néztem mint hal a szatyorban szinte 0 volt a kenése és valami tapintásra silány átlátszó zsír volt a lábban a raidonomban ugyanígy 30 km volt benn szétkaptam és ugyanígy alig volt benn valami
@PetiCzernaa: Attól készül ki a persely h nincsen kenése! Persze közbe szólhat az extrém terhelés is, mint pl egy szar fejcsőszög is, de ha lenne rendes kenése a perselynek, akkor sokkal de sokkal tovább bírná. Legjobb példa rá az én villám: 2004es 888, kapja rendesen az ívet, lapos fejcsőszög, és még is mai napig hibátlan, mivel rendesen van kenése.
@balancefreeride: De attól h ott lesz nála a persely még nem tudja lemérni h jó e!, Mivel a jelenlegit ki kell előtte venni a lábból, csak úgy lehet lemérni.
@PetiCzernaa: Hát mondom, nekem van Marzo perselyem. De azok használtak, csak a méretük végett tartottam meg. Ha elhozod a villát, megnézem h most mekkorák vannak benne. És össze tudjuk hasonlítani h jó e a marzo bele.
@Gege: azt mondták hogy cserélnek perselyt is mert szimeringel együtt kapnak perselyt.. de a kotyogás nem szűnt meg ezért gondolom hogy csak szimering volt cserélve.. van bent ismerősöm a boltba, majd tőle megkérdezem hogy tud-e valamit csinálni vele.
@PetiCzernaa: Az a baj, h nem lehet hozzá kapni perselyt. De elvileg itt vki a forumon azt irja h kompatibilis a régi Marzo 32es perselyével. Az pl van nekem. Ha egyszer van kedved, és időd elhozod, és megnézem h tényleg igaz e ez vagy nem. Mert ha igaz akkor minden probléma nélkül ki tudom cserélni, és akkor a kotyogás megszűnne!
@Gege: ja ez a baj h az egész láb belsejét cserélni kellene a szimering csak egy vékony gumigyűrű ami nem tart semmit sztem vidd vissza és csapj az asztalra h most is kotyog mert a garancia az az eredeti állapot visszaállítása ill új alkatrészre való ingyenes csere !