összetett fotóalbum keresés

neked is van véleményed?

Fotóalbumok » egyéb » Itt jártam, ezeket láttam + érdekességek » #39
A kép adatai: bezár


Eredeti kép méret: 1024x982
Fájl méret: 128 kB
Beágyazás: bezár


HTML link


BB code


Direkt link
39/62
(bal nyíl gomb)   (jobb nyíl gomb)

Milyen ez a kép?

a szavazáshoz jelentkezz be!
 Érdekes megoldás a rugózásra. Egy pöppet nehéz lehet a váz :d
Bose401
fotója


Csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá!
Lépj be vagy regisztrálj!


Megjegyzések a képhez
1-6 / 6
Bose401 - 144 hónapja
@Krupcheck: Hát megmondom az őszintét, nem olvasgattam róla. Éjszakás voltam( leszek egész 7-en) és még elalvás előtt raktam fel a képet. Egyébként köszi a linkeket. Ha felébredtem (rendesen) akkor én is átböngészem :)
Tetszik a hozzászólás?
 
Krupcheck - 144 hónapja
@johnny336: gondolom a google-re gondolsz, de pillanatnyilag lusta voltam, gondoltam Bose401 ahol találta, ott olvasott is róla.

Amúgy itt is azt írják, amire én gondoltam, hogy berugózáskor változik az irányítás, de hát no... tegye fel a kezét akinek ez komolyan okozott már gondot a berugózáskor megváltozó fejcsőszög. Szerintem ma, amikor már XC-re sem ritka a 120 mm rugóút, a durvulás meg 160-tól kezdődik, sem okoz ez különösebb problémát, akkor a 80 mm-es korszakban meg pláne nem volt ilyen gond.
Tetszik a hozzászólás?
 
Vilmos23 - 144 hónapja
azért nem szívesen fizetném a kerékpár teljes újracsapágyazását:D
Tetszik a hozzászólás?
 
johnny336 - 144 hónapja
@Krupcheck: megkérdeztem egy barátomat (te is ismered):

http://www.whytebikes.com/wp-whyte/1999/12/whyte-prst-1-world-first-review-from-maximum-mountain-bike-december-1999-issue/

http://www.whytebikes.com/downloads/Whyte%20PRST-1/Whyte%20PRST-1%20Service%20and%20Instruction%20Manual.pdf

http://www.mtbr.com/cat/bikes/bike-full/whyte-designs/prst-1/prd_358250_95crx.aspx
Tetszik a hozzászólás?
 
Krupcheck - 144 hónapja
Nem feltétlenül nehezebb, csak értelmetlenül túlbonyolított. De érdekes.

Egyetlen haszna lehet: ha tényleg jól van megtervezve az elsőteló paralelogrammája, akkor berugózáskor úgy változik geometria, hogy minden pozícióban közel ugyanolyan jó fejcsőszöget és utánfutást (együttesen irányíthatóságot) adjon ki, mint az eredeti, kirugózott állapotban.
Aminek max. akkor van értelme, ha valaki puhábban, nagyobb beüléssel használná a telót. De az a minusz 10-15 mili meg annyira minimális változást okoz, hogy ember legyen a talpán, aki azt megérzi

Szóval végülis ez egy válasz egy nem létező problémára.

De ha van infód róla, hogy ezt ki alkotta, és miért, arra kíváncsi vagyok (:
Tetszik a hozzászólás?
 
Vilmos23 - 144 hónapja
komoly bike:)
Tetszik a hozzászólás?
 
ezt az képet ma 0, összesen 1369 látogató tekintette meg

» Partnerek