@sniper: Gyárilag lyukas a csavar feje és azon fűztem át. Rohadt merev a drót és nem engedi elfordulni a csavart. Rally autók alkatrészein látni hasonlót.
Loctite menetrögzítőt azért raktam a csavarokra.
Hát mindig lát az ember újabbat. Csak nem értem a lényegét.A drót simán csak az alátét meg a csavar közt van?én a Shimanosat se használtam soha,szerintem jobb a menetrögzítő...
@Gabbee1: adapterhez nem tudom adnak-e akármit is, nekem Shimano-adapterhez semmi nem érkezett.
Nekem a féktesthez volt. Havernak is. Alátétekkel, csavarokkal együtt.
Adapterhez ugyan ilyet kaptam, de a féknek már az a rácsíptetős volt. Biztos olcsóbb és ezt nem kell olyan gyakran szétszedni. Hasonlóan felraktam és egy bringaszerelő, aki nem kicsit jobbban ért a dologhoz megkérdezte, hogy minek kötöztem oda :D Na kb ennyi értelme van, de ha már adtak hozzá, akkor miért ne...
@johnny336: Azt nem ismerem, de ez is Shimano (adapter), csak a képen nem látszik a felirat. Tény, hogy nem elegáns, de nem tragédia. Leszedni meg nem akarom az adaptert.
@Sz. Balázs: Szerintem is szükségtelen, de benne volt a csomagban, akkor meg miért ne? Szervizelést eddig nem akadályozta, mert csak az adaptert rögzíti a villához, mást nem. Adaptert szerintem senki sem szedi le, csak a féktestet. Amúgy, ha itt tartunk, esedékes egy olajcsere... :-)
@Gabbee1: Okos megoldás, de szerintem fölösleges. Értem a lényegét, viszont még senkitől nem hallottam olyat, hogy lelazult volna ez a csavar. Bár, az ördög nem alszik, ahogy mondani szokás..
Gondolom, ettől a dróttól a fék szervizelése is körülményesebb.
@Sz. Balázs: Szia!
A drót azért van, hogy ne forduljon el a csavar a rázkódástól. Gyárilag benne van a csomagban. A csavar fején van egy kis lyuk. Így menet közben nincs meglepődés.
Fékpofa nem ér bele semmibe, csak talán rossz szögben fotóztam. Teljesen hangtalan.