Öcsémnek hátul durrant el egy Panaracer Category Train.
De elől szerintem jóval nehezebb irányban tartani lapos keréknél...
Most izgulok a kurva külsők miatt.
A Vittoria Rubinok nagyon bejöttek. Egy defektem sem volt velük. Egyedül fújás után a Continental belső engedte el magát a szelep körül...
Én azt is 9,5-10 bar körül használtam.
Ezt is úgy fogom.
Meglátjuk hogy bírja.
Tekerések után mindig vissza szoktam engedni 3-4 barra, h. csak pont tudjam tárolni a falon. Kímélő üzemmód.
Ultremo R: (R1 és a ZX elődje): Eddig 2 helyen szálszakadás. A futófelület jól láthatóan a gumikeverékek szerint szétrepedt, azaz a kemény futófelület elvált a puhább oldalsó gumitól. De defekt eddig csak 1 volt. Duranonál egyik probléma sem jelentkezett
Na ez az a gumi, amit soha többet...
Az első guminak egyszerűen szálszakadásos lett az oldalfala, a hátsó pedig a kevlárszalagnál megadta magát, menet közben....