@Peetii: A középcsapágyház alapján nem tűnik olyan szétkönnyített, húzott-nyúzott papírvékony váznak, kétlem, hogy normális használat mellett bármi repedés lenne rajta, bár ezt sose lehet kizárni.
@airborne: csak egy kicsit.:) Remélem ez a szett is bírni fogja minimum úgy, mint a csepel. Menet közben nem tűnik zavaróan merevebbnek. Csak sokan mondják, hogy törik, reped, stb.. eléggé parázok még tőle. Bár kétlem, hogy 2, max 3évnél tovább nálam lenne majd. De ez a váz már most szerelem. Primicicli hozta ezt a gyönyört, ennyi reklámot megérdemel.:)
@Peetii: akkor most te is belecsoppensz a karbon vilagaba, grat hozza! :) en tapasztalatbol mondom, hogy jobb, mint a cr-mo, latom a primicicli is befigyel. :)
@gyuladaniel94: igen, láttam a képeket.:) még jól is néz ki. És az is egész rugalmas cucc. A villa előéletét ismerem is. Nagyjából, képekről. A karbon villa eddig pozitív, tetszik. Szépen kopogtatható. Ijesztő, de jó.:D Remélem nem lesz vele sok gondom.
@Peetii: Simán megérte a +5ezret. Igen, elvileg kíméli a fejcsövet, kormánycsapágyat, csuklót, mindent. Na én meg majd a karbon nyeregcsövemre leszek kíváncsi, hogy dolgozik. Karbon villából szerintem én is csak alu nyakút vennék, kicsit félnék a karbon nyaktól, hogy megreped, vagy valami, aztán gurulásnál már 40-nél is óriásit lehetne úgy esni. Most egy íves Maurice villát tettem a Csepelbe, mert ez volt olcsó, de majd később, ha lesz rá pénz, lehet veszek egy alu-karbont én is.
@gyuladaniel94: igazából ez a gyári villája. Körbekérdeztem, hogy ki mit javasol, és kivétel nélkül mindenki az alu-karbont javasolta. Jobban elnyeli a rezgéseket, így talán a vázat is kíméli, meg persze a csuklómat is. Igyekszek rá vigyázni majd. És mivel alu a nyaka, egy rózsa is simán jó bele. Azt a +5ezret meg szerintem megérte.