Úgy, ahogy van nem foglalkoztam vele.
Raktam bele Motorex olajat, próbáltam fújni rendes pumpával :)
Nem elég a nyomás benne ahhoz, hogy kibírjon.
Igazából egy speciális szelepet kellene hozzá "faragnom".
Egy csavar kell, aminek levágom a tetejét, fúrok bele lyukat, az alja meg olyan, hogy be tudjam vele csavarozni a rugóstag szelepét.
Na erre nem vitt még rá a St.Lélek.
Meg arra sem, hogy elsétáljak a szomszéd utcába az autószerelőhöz, hogy tud-e vele kezdeni valamit nitrogén ügyileg...
Küldtem már nekik e-mailt tegnap, de nem írtak még.
A fekete tányéron át folyik az olaj az ezüst tartályba a feketéből.
De ha belefolyik, összenyomódik. Tehát kell lenni benne levegőnek is. Szóval itt az olaj szerintem kenés csak.
csillapító fejnek mindenképpen olajban kéne úsznia szerintem, csak mivel itt semmilyen nyomórúd, így nem lehet, hogy ahogy összenyomódik az olaj az ezüst tartályba folyik tovább? és talán abba is kéne nyomni a levegőt. Jó lenne tudni, hogy mi van benne. Olyat nem nagyon szoktak csinálni, hogy csillapítás és levegő is legyen benne, mindig van ilyen lebegő szelep, vagy nem tom mi, ami elválasztja
A fekete maga a külső szár, abban volt az olaj.
Abba megy be az ezüst cucc. A szemnél látod is a lyukat, benne van a gumi tömítés, közepén lyukkal, a szem előtt a fékkábelnél meg a kis henger ami a lyuba megy.
Az ezüst becsúszó másik oldala:
Na ide egy labirintuson át megy az olaj. 2 vékony fémlemez, műanyag kör és még 2 fém lemez.
A műanyagon 3 lyuk van és 3 széles lyuk.
Azt itt látod is a képen az ezüst előtt.
JA és ezen a műanyag predátor tányéron van egy gumitömítés is.
Kérdés, h. ha az olaj átmegy, akkor hogy megy vissza... Valami levegő is kell ebbe. De hogy nyomom bele?
fura, mert nincs benne nyomórúd. Az a nagy fekete kör alapú hasáb szerintem a csillapítás része, annak meg olajban kéne úsznia, csak akkor azt nem tudom, hogy hova megy a levegő. Így nem tűnik olyan rendszerűnek mint az ario-m, vagy a dhx5 amit szétszedtem