Szombat reggel gondoltam felnézek a kurva OLX-re. Be van állítva a figyelő, de rosszul működik. Hetente 1 levelet kapok kb az új hirdetésekkel.
Aztán egy Klein hirdetés. Na, gondoltam, megint valaki német áron akar eladni magyaroknak.
DE nem.
45500 volt ez a 91-es Rascal.
Rögtön hívtam. Még meg volt, de már sokan jelentkeztek érte állítólag.
Mondom, jó, kell a cucc nekem, beszélek ismerőssel, aki elhozza.
Az eladót kb. 4x hívtam aznap. Kb. 30 percenként.
Találtam nála másik gépet is, de az nem tetszett a hirdetés alapján, inkább hagytam. Emiatt is hívtam.
Aztán megállapodtunk, hogy félreteszi nekem. Azaz már a 2. hívásnál mondta, hogy jó, félreteszi nekem, mert látja nagyon érdekel a gép engem.
Ezúton is köszönöm neki!
Tegnap hívtam végül, hogy akkor ma hozza el Peti bá.
Engedett még egy 500-ast is. :)
Ma meghozta Péter.
Azt mondta neki az eladó, hogy már többen jöttek volna érte meg beajánlottak több pénzt is érte, de tartotta nekem.
Még egyszer nagyon köszönöm a korrektségét! Ritka az ilyen eladó itthon sajnos. Kb. 3-4 bicóról maradtam le amiatt, hogy eladták más áron, vagy aki előbb jött.
Azt is mondta az eladó, hogy volt olyan ember, aki mondta neki, hogy nem kéri, mert látta, hogy én akarom megvenni. Nem tudom ki volt az, de nagyon köszönöm neki is!
Némi előzetes értékelés:
+:
Váz korához képest gyönyörű állapotban van.
Minimális karcok, felsőcsövön kis leverődések. Alsócső szinte új. 6 kulacstartó csavar közül 2 eredeti zöld festésű.
Szívószálazás gyönyörű, de cserélve lesz szerintem.
Full 1991-es XT szett. Minden. Még a pedál, kormánycsapágy, nyeregcső és nyeregcső bilincs is!
Mavic M291 felnik
IRC Mythos külső. Végre van ilyenem is.
Hátul Panaracer.
Az XT váltókarok gyönyörűen és nagyon finoman váltanak. Ilyet még nem b@&#tam!
-:
Az első villa nem eredeti. Festve lett. Még nem tudom, mi lesz vele.
2 kulacstartó csavar nem festett, bár lehet eredeti.
2 kulacstartó csavar és 2 csavar a hajtókarból hiányzik.
Nyereg ocsmány.
Nyeregcső felirat és festés regenerálásra szorul.
Felnik nem eredetiek, de szerintem jobbak.
Kormány, kormányszár, markolat nem eredeti.
Még a kormányszár lehet, mert ilyen csúnyákat adtak alapból. De a Tioga kormány tuti nem.
Na és most megyek és megkapja a hivatalos MR tuningot.
Teljes tisztítás, átkenés, beállítás, újrakábelezés, Shimano SLR fékbowdenek, új váltóbowdenek, ahol kell, utófestés.
Lehet a Saracen / Carrera villáját fogom beletenni.
De most cél lesz egy Klein villa (ami lehetetlen cél igazából), vagy egy Manitou 1, vagy ős Rock Shox.
Remélhetőleg szerdán kész lesz a gép.
Ha jól száradnak a cuccok, lehet már holnap este és szerdán mehet a próbakör.