Már megint kezdett elhatalmasodni rajtam a depresszió, hogy csak szarokat árulnak itthon, a jókat meg drágán, erre egyik szombat reggel rátaláltam erre a Rascalra.
Igazából a Rascalokat már kezdtem unni, ez a fekete-zöld fényezés sem olyan hó de különleges, mert még nem a "színváltós" flip-flop fényezés volt, de az állapot és a gyári, komplett XT felszereltség megfogott.
Már a hirdetéses képekből sejtettem, hogy a villa valószínűleg nem eredeti, a kormány, kormányszár, markolat sem, de ezeket biztosan tudtam.
Végül Péter elhozta Szolnokról szerencsére. Még picit engedett is az eladó.
A felesleges dolgokat ledobáltam. XT nyeregcsövet újrafújtam, mindent darabokra szedtem, áttisztítottam és bekentem. Tökéletesen működik a gép, egyedül a kicsit hosszú tengelytáv idegesít meg a nem gyári villa.
Legjobb lenne, ha találnék egy 91 körüli Manitout, vagy Rock Shoxot, akkor arra cserélném, vagy egy Spinner villára, az hasonlít a legjobban a gyárira.
Váz: Klein Rascal 1991 Black / Bright green
Láncfelkapásgátló: Klein Rascal
Kormánycsapágy: Shimano XT
Kormány: Tioga Mountaineer DL2000
Markolat: Marikoo Dirty Paws
Bal fékváltókar: Shimano XT
Jobb fékváltókar: Shimano XT
Fékbowden: noname
Fékbowden ház: Shimano SLR
Váltóbowden: noname
Váltóbowden ház: noname
Első fék: Shimano XT
Hátsó fék: Shimano XT
Első váltó: Shimano XT
Hátsó váltó: Shimano XT
Pedál: Shimano XT
Klipsz: Wellgo Offroad
Hajtókar: Shimano XT FC-M730
Középcsapágy: Klein Rascal
Fogaskoszorú: Shimano XT
Lánc: Shimano XT
Első agy: Shimano XT
Első gyorszár: Shimano XT
Hátsó agy: Shimano XT
Hátsó gyorszár: Shimano XT
Felni: Mavic M261
Felni: Mavic M261
Felniszalag e: Specialized
Felniszalag h: Specialized
Külső e: IRC Mythos XC
Külső h: Panaracer
Belső e: Continental
Belső h: Hutchinson
Levegő e: Pilis Air
Levegő h: Pilis Air
Nyereg: Selle Italia Turbo
Nyeregcső: Shimano XT
Nyeregbilincs: Shimano XT
Láncvillavédő: Klein matrica replika
Kulacstartó csavarok I.: Klein Rascal
Kulacstartó csavarok II.: Crivit
További tuning:
A sárga nyerget utáltam rajta, de aztán megtudtam a márkáját; Selle Italia Turbo. Ez még nem mondott sokat, de aztán rákerestem Ebayen.
15-20e Ft körül van a szebbek ára.
Márpedig az enyém szép darab.
A Turbo a S.I. 1. anatómiailag formázott nyerge volt.
A sárga szín továbbra sem tetszik, bár sárga markolattal lehetne Jamaikai bicó is...
Először megpróbálom beszinezni fekete box-szal. Rövid túrák során nem fog lekopni, viszont vízzel, szappannal le lehet szedni. Szeretném majd fekete bőrrel behúzni.
A mostani kormány elég keskeny. Szeretnék majd valakivel hegesztetni egy kormányszár-kormány együttest, ami legalább kinézetre hasonlítana az eredeti Klein Mission Controlokra.