Sajnos a fékváltókarban nem a zsír volt a gond. El van kopva a belső rész, így menthetetlen. Már vettem egy másikat, a kettőből majd lesz egy normális, és van már egy 7401-es pedál is! Tavaszra kész lesz! :-)
@Il-Pirata: Nekem se mondták hogy a fékváltó nem működik :) 7410-es kormánycsapágyat mai napig lehet kapni újonnan mivel a pályabringás szett része. Ára embertelen, tipikus DA árfekvés. Középcsapágy már monoblokk rendszerű volt vagy még a hagyományos csészés? Utóbbiból(Dura-Ace 600, 600 Ultegra) én eddig csak pocsék állapotút láttam szépen futót még egyet se.
A lánc tényleg nagy hiba volt. Ezek a régi Shimanok elég jól bírják. Sor az meg kényes téma. Az eredeti sok 10ezer km-t kihúz. De akkoriban 13fogas volt a legkisebb záró lánckerék ami azért valljuk be nem "elfogyaszthatatlan" áttételt ad. Én beáldoztam a 600 ultegrát, ment fel helyette egy 11-26-os egyedileg összeválogatott.
@dr.anonimus: Szia, igen lehetne, de kormánycsapágyat és kormányszárat, nem tudtam venni, illetve kormánycsapágyat kettőt is (7400, 7410), de mindkettő berágódott, a középcsapággyal egyetemben. Persze az gerinces eladó szerint tökéletesek, mint a fékváltókar is!
Szóval meguntam a kísérletezgetést, és kidobni való tíz-ezreseim sincsenek, így lett A-Heados. Igen az agyak is 7402/7400-asok Wolber felnikbe fűzve.
A sor sem DA! :-(
A 7401-es láncot meg barom fejjel, de véletlenül eladtam! :-(
@Il-Pirata: Egy kistesót, ultegra 600 tricolort vettem hasonló gondokkal, nem nehéz szétszedni takarítható állapotig. A mechanikát egészben kiszedtem és beleraktam egy adag motormosóba, utána zsírspray-s kezelés és minden működött. Vannak olyan embernek nevezett őrült zsenik akik a mechanikát is szét tudják szedni és utána össze is tudják rakni működőképes állapotúra...
Egyébként 5 répás gép :)
Kár hogy nem 1colosmenetes mert akkor komplett lehetne a Dura-Ace 7400 szett
Az agyak is 7400-asok?
Köszi a tippeket srácok. Megpróbálom. A jelenség az, hogy egyáltalán nincs pozicionálás. Felemeli a váltót, de nem akad meg egyetlen pozícióban sem. :-(
@Il-Pirata: Valószínű zsírletapadás, tipikus Shimano fékváltókar betegség. WD40-nel vagy hideg zsíroldóval fújd be jól a mechanikát. Arra figyelj, hogy a gumira ne menjen. Nagy valószínűséggel jobb lesz tőle.