@JPeti86: Nem muszáj feltétlenül bunnyzni. Lehet úgy is, hogy külön emeljük a kerekeket. A hátsókerék emelésekor egy pillanatra megfékezzük a már járdán lévő első kereket és pedálból bele emelünk. Lényeg a megfelelő pillanat! Ez főleg akkor jó, ha nem merőlegesen kapatunk fel a járdára, hanem kis szögben és lassan haladunk.
@Zero-X: Igen a nyomás fontos, a Big apple-t fel lehet fújni 4 bar-ra is akár, de tényleg az a tuti, ha az ember "megpumpálja" a teleszkópot és felrántja az első kereket a padka előtt 10 centivel, utána meg kiáll a nyeregből...
@JPeti86: Padkázásnál a felütés elkerüléséhez (gondolom ez a cél) kevésbé a ballonosság, inkább a nyomás számít. 23-as gumival is gond nélkül lehet járdaszegélyen fel-le menni.
az a cél, hogy ne kopjon aszfalton, de ne süllyedjen el egy laza földúton, meg alacsony gördülési ellenállás. meg elég ballonos legyen ahhoz, hogy durvább padkázásokat bírja.
@Zero-X: Hát csak jól néz ki ha ballonos a gumi. De amúgy szerintem aszfaltra egy pár 2.35-ös Schwalbe big apple lesz, de az is 60 mm széles. A 2.5-ös maxxis terepgumijain meg csak 55 szélesek...