@akos327: Aaha. Hát ha működik, akkor jó :) Viszont a vimeo-s videó végén azt hittem, hogy vágják a fát. :D Iszonyat hangos az a hátsóagy. Engem zavarna. Csendesen jobban szeretem. - Amúgy a kínai NW lánctányérom nekem se teljesen kerek, szóval akkor nekem is oval van végül is. :D Észre is vettem már a legelején. Csak nem olyan durván ovális. Meg igazából ezt a videót látva nem is aggódom már annyira, hogy "jaj megnyúlik a láncom" és egyből feszítenem kell. Ha ilyen tolerancia belefér, akkor nem vészes a dolog. De majd kiforrja magát ez nálam, hogy mi és hogy lesz, meddig bírja egy lánc stb.
@Suller Zsolt: Olvastam több kinti fórumon, blogon, hogy jól működnek. A kínai sima tányér(om) se kör teljesen, ~annyit lazulgat a lánc mint itt a videókon. A másik bicajomon pedig Absolute Black van nem sok váltómozgatást csinál. Lehet, hogy átcserélem próbaként mert nagyon szeretem. A gyártója is ajánlja, szerintük is annyira változtatja a láncfeszességet ami belfér.
@akos327: Hát igen. Szíjhajtás állat lenne. De nem olcsó. Oval tányérral nem lesz laza a lánc biz. helyzetnél? Amúgy nekem már nyúlt a lánc picit. Érzem is, de nem vészes. Az évet szerintem még kibírja így. Próbáltam "kisiklatni" a láncot, hogy a láncvonal közepénél megnyomom oldalirányba miközben tekerem a pedált, hogy ledobja-e a láncot. De egyelőre még nem. :) - Neten láttam ezt a trükköt, hogy kellően feszes-e a láncunk SS-nél. (Talán egy parktool-os videó volt.)