@kape89: Megfontolandó... (: Egyébként nem sokkal, csak egy másfél centivel menne feljebb, annyit enged a nyak, meg elég is volna.
Emil: rozsacsaba@totalcar.hu
@Krupcheck: Csináltam egy vázlatot arról az alkatrészről, ha küldesz emailcimet, akkor átküldöm. De ha aheados villáról van szó, akkor nincs sok hely, mert ott a kónusz szinte rögtön a csövön van :S Akkor már egyszerűbb volna egy saválló gyűrűvel a váz nyakat, és a felső kónuszt hosszabbítani, arra ott simán van hely :D
@kape89: Petinek volt (mostmár összeáll a kép hogy te ki vagy d:) egy 1 1/8-as vázában egy szűkítő gyűrű colos menetes villához. A boltban visszafejlesztették, hogy kinek s mire volt jó, jó kérdés, de pont a fordítottját csinálták mint te d:
A másik bicódban meg látom olyan Axon van mint Petié, ami enyim volt, jóféle cucc.
@pepsyyy: Szerintem ez lenne a legjobb megoldás. Ezt már rég csináltam, de szerintem a csövön nagyjából illesztettem, és a kónusz helyén szorosan, mert azért közel kell lenni a nyakhoz ha akarunk húst amire megy a kónusz.
Tegnapi fejlesztés még, hogy egy menets villanyakat átalakítottam a-heados csapágyméretre :D:P
A gyűrű végig szorosan van illesztve, vagy elég stabil már ha lent a kónusz helyén megszorul? Egyébként nekem azért kellene, mert nagyon lent van a középcsapágyházam, és a pedál gyakorta felakad, meg leér kanyarban a fiximen.
@Krupcheck: Hali! Lényegében savállóból esztergáltam egy olyan gyűrűt ami ráül a villa nyakán a kónusz helyére, akkorára kellett csinálni, hogy rá kelljen ütni, hogy stabil legyen, a tetején meg kiesztergáltam a kónusznak a helyet, és ráütöttem, a külseje meg kúpos, hogy szebb legyen. Ez azért kellett, mert nem volt elég menet a villámon.
Hali! A villanyakat alol hogyan hézagoltad ki? Úgy értem min támasztottad fel a gyűrűt. Esetleg ha van róla valami vázlat/rajz hogy milyen a keresztmetszete a csőnek az érdekelne, mert ilyesmin gondolkodom én is, és ha van rá működő megoldás, egyszerűbb azt másolnom nyilván.
Előre is kössz!