@Solfrutta: Majd kiderül mi lesz:D A régi váz megmarad, ha ez szétmenne, de szeretek kísérletezni:D
És igen Csepel túra....fogalmam sincs mikori gyártmány:D
@messor: Elég a munkahelyen kint fagyoskodni, nem hogy még vázat csiszolni, kromofágozni hidegben:D
Ez egy Csepel Túra? Én egy ilyennek egyszer a sárvédő csavarjával szakítottam ki a hátsó hidat a láncvillák közül... igaz, az még a "Rákosi Mátyás Vas- és Fémművek" terméke volt, szal 1950-57 közti gyártmány.
A fixihez: szar lesz. Nagyon. Hidd el, rettenetes a 130 centi körüli tengelytáv. Nagy utánfutású villa, kanyarodni is rossz vele. Ráadásul ezek a vázak nem is túl masszívak, egy skiddel meg lehet hajtani a hátulját szerintem, főleg ha a láncvilla maga rozsdás (belül is lehet!!). A csúszópapucs nem minden, sőt, ezt az átpapucsolási lázat se értem. Valami egyszerűbb, előrefelé nyíló papucsos országúti váz tökéletesen megfelel "ócsófikszi" célra, én is olyant használtam másfél évig. Bármiféle gond nélkül.
@messor: Persze:D Csak a váz kellett, és csak mert csúszópapucsos, és a világon nem találtam elérhető áron csúszópapucsos megfelelő méretű fixinek való vázat, átpapucsozni nincs lehetőségem, így ez lett.
Már le van csiszolva 70%ban, nagyobb rozsda által okozott sérülés a láncvilla alján van az sem vészes, egy kis autós gitt(vagy még az sem kell) megoldja:D
Csak megállt a project a hideg miatt, de amint melegszik az idő folyik a munka tovább:D