@halhy: hát igen a noby nic az egy nagyon de nagyon jó gumi olyan oldaltartása van neki hogy az eszméletlen mindenkinek csak ajánlani tudom ja és nagyon kicsi a gördülési ellenálása
Én úgy vagyok vele hogy inkább,veszek olcsón egy b osztályos gumit,minthogy 2 hónap alatt elkopjon egy 10eFt-os nobby nic,amennyit én megyek kicsit pazarlás lenne,viszont nem értem mivel tud többet,mikor úgy kopik mint a szar!!
@MRoby: Érdekes módon a többi gumigyártó cég (Schwalbe, Maxxis) is tud olyan jó minőségű gumit gyártani, ami árban 3-4 ezer ft körül van. Akkor a Conti erre miért nem képes? Ha meg árulják ezeket a B-s gumikat, akkor ne lepődjenek meg, hogy rossz a hírnevük.
A másik fele pedig az, hogy az átlag bringás nem is akar 6-8 ezer ft-ért gumit venni, mert felesleges neki az a plusz tudás, amit ezek a gumik tudnak.
igen a kategóriák: hátul egy A kategóriás kevláros külső van amihez újonnan(!!!) 4ezer forintért jutottam. elől egy B kategóriás drótos van amihez úgyszint 4ezerér jutottam hozzá (két bolt közti különbség)
semmi bajom, velük tökéletesen szuperálnak minden körülmény között, csak ajánlani tudom
@Cs.Roli: És akkor ki venne Continental gumikat? Mert a többség nem tud/hajlandó kifizetni 6-8 ezer forintot egy "alap" dobozos külsőért. Ja, és akkor ott vannak a ProTection/Supersonic/RaceSport külsők is, amik nálunk 15 rongy körül mozognak árban...
@MRoby: Volt drótosom meg kevlárosom is, igaz egyik sem több 9ezernél de nálam nem is de havernál rengeteget defektelt ameddig 1 jótét lélek meg nem szabadította a Specijétől
Az a legnagyobb baj, hogy a többség a "B" kategóriás szir-szar típusokkal (2-3 ezer forintos szint) szerzett sok-sok negatív tapasztalat miatt lehúzza a Continental külsőket, holott, ha minőségi, dobozos gumikat vásárol az ember, talán a legjobb minőségű termékeket tudhatja magáénak. Csak hát ugyebár a minőségnek ára van...