összetett fotóalbum keresés

neked is van véleményed?

Fotóalbumok » bicikli/alkatrész képek » Cube LTD 2011.08.07.-2012.03.10. » #125
A kép adatai: bezár


Gyártó: Canon
Tipus: Canon PowerShot A1000 IS
ISO: 125
Zársebesség: 1/100
Rekesz: f/2.7
Gyújtótávolság: 6200/1000
Dátum: 2012.03.10 08:33:30
Eredeti kép méret: 1920x1440
Fájl méret: 251 kB
Beágyazás: bezár


HTML link


BB code


Direkt link
125/134
(bal nyíl gomb)   (jobb nyíl gomb)

Milyen ez a kép?

a szavazáshoz jelentkezz be!
 The ultimate crack
Rober-to
fotója


Csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá!
Lépj be vagy regisztrálj!


Megjegyzések a képhez
1-12 / 12
NorBEE300 - 136 hónapja
@Rober-to: Ez a szomorú, hogy egy ilyen neves NÉMET gyártó ilyet engedhet meg magának...
Pedig ha úgy hozná a sors, hogy nem okozna gondot kiadni 300-400-500e Ft-ot kerékpárra, nálam az első helyen a Cube állna.
Tetszik a hozzászólás?
 
Rober-to - 136 hónapja
1. A támvilla hegesztése alatt volt a nyeregcső alja...
2. Ikarus alatt is elrepedt, pedig jóval könnyebb nálam és még talán beljebb is volt tolva a nyeregcső.
3. Ha valaki felmegy az oldklein.com-ra, rengeteg képet lát ahol félméterre kihúzott nyeregcsővel tekernek azon a gépeken és bírják.
4. Nézzétek meg ebben az albumban a többi képet a repedésről. Hátul, a támvilla csatalkozásnál a hegesztés valami okádé! Felemás, csálé fos.
Szebbet szarok.
5. Elég rákeresni a neten h. törött, repedt Cube LTD és kiad jó párat...
 
puskasp - 136 hónapja
Azt még hozzá kell tennem, nekem is Cube-m van és nem tapasztaltam "még" semmi rosszat! :)
Remélem így is marad.
Tetszik a hozzászólás?
 
puskasp - 136 hónapja
Szerintem itt maga a hegesztett váz anyaga van már annyira elvékonyítva a hülye grammoskodó piaci versenyben, hogy nincs az a hegesztés ami nem törne el, ill. nem is az tört el. Miután már az anyag megadta magát persze, hogy az erősebb varrat is elrepedt. Német márka ott meg nem igazán 90kg-os emberkék rohangálnak, van a fölött is bőven. Ez hülye duma, szar minőség qrva nagy marketing költséggel = drága termék, nagy profit. Meg hát tegyük hozzá vajon milyen technológiai fegyelemmel hegesztenek Taivanon, Kóreában meg a tököm tudja milyen távolkeleti országban! Nesze neked globalizáció!!!
Tetszik a hozzászólás?
 
horika - 136 hónapja
@NorBEE300: én ezzel szemezek egy ideje,de ezt is sokallom:
http://bolthely.hu/kerekparoutlet/id/03502_Stevens_9X_Disc__2012__cross_trekking_vaz___3040__19%22
Tetszik a hozzászólás?
 
NorBEE300 - 136 hónapja
@ikarus266: Erre voltam kíváncsi, meg is kaptam a választ, köszi ;).

@horika: Miért mit hittél? :) 15000-ért nem veszel ilyen vázat.
Tetszik a hozzászólás?
 
horika - 136 hónapja
@NorBEE300: jól látod én csak azt mondtam,hogy van összefüggés köztük.100 ezer egy sima xc vázért?nem semmi:)
Tetszik a hozzászólás?
 
ikarus266 - 136 hónapja
@NorBEE300: Elvileg a gyártók nagy része max. 90 kg-ig vállal garanciát. Pl. Trek élettartam garancia is: ha nehezebb vagy, visszavezethetik oda a repedés/törés/sérülés okát és nem cserélik...stb.
Tetszik a hozzászólás?
 
NorBEE300 - 136 hónapja
@horika: A fizika részét értem én is, nincs is azzal semmi baj. Viszont Rober-to írta is, hogy nem húzta ki koppig a csövet, sőt inkább egy picit lentebb is engedte a nyeregvázcsőbe.
Lehet, hogy tovább bírta volna (vagy még most is bírná) egy kisebb tömegű emberrel. Ha a vázgeo-t nézed, akkor itt a tövig betolt nyeregcső esélytelen, valamennyire ki kell húzni mindenképp. Azt meg nem tudom elfogadni, hogy egy 100000 Ft-os váz csak így megreccsenjen. Akkor minek van a gyártóknak tesztelési folyamatuk, ha semmit nem érnek el vele? Ha már ennyi pénzt elkérnek egy vázért, akkor ildomos lenne megadni azt, hogy max. mekkora testtömegig ajánlott és milyen hosszúságú nyeregcsővel használható biztonságosan.
Kövezzetek meg ha kicsit sem látom jól a dolgot.
Tetszik a hozzászólás?
 
horika - 136 hónapja
@NorBEE300: nem hiszem,hogy a nyeregcső kihúzása és a testtömeg lényegtelen lenne,hiszen 60 kilós emberkével és tövig betolt nyeregcső mellett ,valószínű,hogy még mindig egyben lenne.nagyobb erőkar+tömeg nagyobb feszítő erő.
Tetszik a hozzászólás?
 
NorBEE300 - 136 hónapja
@Rober-to: Ráadásul a repedést elnézve (itt most lényegtelen a testtömeg és nyeregcső kihúzása), hogy közvetlenül a hegesztés mellett és mint te is írtad, hogy a hegesztésbe is belemegy a repedés. Na ebből azt szűrtem le, hogy maga a váz alapminősége is gagyi, a hegesztéssel még ezen a csodálatos minőségen sikerült rontani is (ergo meggyengíteni az vázanyag szerkezetét).
Ikarus266-nak is repedt már el váza, pedig a kocka árait tekintve nem a vékonyan fogó tollal rendelkező gyártó...

A varrat szép, de a hegesztési technológia és a vázanyag nem tuti...
1 olvasónak tetszik a hozzászólás! Neked tetszik?
 
Rober-to - 149 hónapja
Itt látszik, hogy hegesztési / anyaghiba volt, mert a hegesztésbe belemegy a repedés. A hegesztési varrat erősebb szokott lenni, mint maga az alapanyag...
 
ezt az képet ma 0, összesen 746 látogató tekintette meg

» Partnerek