Felkerült az új szingó. Az elődje 1200 km és 2 defekt után került végül kukába. Már az első defekt is necces volt, mert a tufo lötty is csak neccesen fogta meg (igazából 10-11 bar környékén nem bírta stabilan tartani a lyukat, néha spontán elkezdett sziszegni picit majd abbahagyta), de a második defekt végképp javíthatatlannak bizonyult, tátongó lyukat sikerült eszközölni a szingó oldalára. Ha ez a szingó is ilyen defektmágnes lesz akkor eladom a kerekeket és veszek hasonlót, peremes kivitelben. Túl drága még ez az alap szingó is ahhoz, hogy 1000km-enként újat vegyek belőle..
@pdenes: számoljunk... mondjuk épp nem kapok olcsó belsőt és 1000 forintot kell otthagynom. 3000 forintért (belsővel együtt , párban 6ért , de ezeket most ne vegyük bele) kaptam a vittoriát. tehát 4000 forintból mentem vele 860km-t. ez így 4.65huf/km + ugye még működik , nem kopott el így ez az arány remélhetőleg javulni fog (feltéve ha nem sorban kapok defekteket mert akkor bizony romlik)
nááálad 6ezer a gumi , legyen 2ezer a lötty amit felezhetünk mert az elsőbe is raktál (remélhetőleg) így 7ezer/1210km ami 5.83huf/km.
Na ezért mondtam , hogy k@rvajó a szingó , de nem polgári felhasználásra , ott a költséghatékonyság is szempont kellene , hogy legyen , illetve olyan burzsujoknak mint te még talán jó lehet :P :)
@ikarus266: Hál istennek 10e ft nincs azért ez a gumi, "csak" 6ezer. Autóhoz képest valóban nem rossz a 10ft/km, de azért akkor sem helyén való, hogy egy szingót ennyi km-el kelljen kidobnom :)
1000 km ~ 10 000 Ft, igaz? 10 Ft/km. Nem is olyan rossz. Nekem volt 80 Ft/km arányú gumim is, igaz az jóval olcsóbb, mint egy Tufo, meg persze nem is egy kategória.