@Krupcheck: Végülis ja.Nekem kb mashből,macaframábol mindegyik bicó jöhet...föleg annak a tagnak aki beskiddel egy autóelé,nemlátni nagyon a bicót,de szépnek tünik.
Azért M.o n is vannak drága,szép jó fixik.pl tiédse egy olcsó,ronda darab,de legalább nemkell annyira féltened,meg gondolom már nemcserélsz rajta sokmindent.ha igen,akkor bocs.:D
@1: itt is van pénz, csak rossz helyen. Nem a fikszisek zsebében ): De talán szerencsére itt még nem akkora a show, megmaradt valamelyest ilyen csóró sportnak a fixezés, kevesen áldoznak rá komolyabb összegeket.
Nekem bejön ez a csicsázás is, de egy egyszerű hófehér az álmom.
@1: erősek. nekem abból csak az aerospoke 5 küllőse jön be, viszont az valami alu magos, és azon van egy egyszerűbb felépítésű karbonszövet. Valami másfél kiló egy olyan elsőkerék... Az ilyen full karbon lapos cuccok vlamaivel könnyebbek (hed és társai).
Nekem csak azért nem kéne karbonfelni, mert félteném. Az versenyzésre való, nem nyúzásra szerintem. Akárcsak a karbonváz. Egy Aerospoke-om viszont egyszer lesz elöl...
Értem :)Carbonfelni nemkéne,nemjönbe.Max olyasmi mint pdenesnek ami van.Ha fixire kéne,akkor tuti hogy 5spoke kellene :DAzmeg nehéz is drága is.Egyénként,erősek a 3,5 küllősök?
Nem annyira. Egy Rigida Zac2000 (ami szerintem ár-tömeg-erősség arányban az olcsóbbak közül abszolut etalon) pl. 550 g. Mondjuk az szegecselt, meg igényesebb (meg gondolom erősebb is).
Szóval a maga kategóriájában jó. A Vuelták kifejezetten nehezek, no meg az majd 30 mm magas (29,7 asszem pontosan).
Egy 200akárhány grammos karbonfelnihez képest nehéz d: