@johnny336: Ha Valkai Úr tervei valóra válnak, hamarosan újra a képen látható formában lesz a járgány. Selejtezése után újra vaskerekeket kap, s a szentesi vasúti múzeum gyűjteményét gyarapítja majd.
@johnny336: Troli-dízelbusz, dízelbusz-troli konverziók nem ritkák, azokból Pesten, Szegeden is fut/futott bőven. Vagy pl. a selejtezett ZIU-5 trolik elektronikájának átépítése Ikarus 200-as kasznikba anno.
@ArtWolf: A fürdőt még nem volt alkalmam kipróbálni :) Illetve egy dolog amit kihagytam, itt van az az Ikarus 260-as prototípus, amit vonatnak szántak. Sajnos ezt sem sikerült még megnéznem. A városközpont szerintem nem lesz rossz. A buszosok pedig majd megoldják :)
@ikarus266: Jó kis sztori :) Ez mind igaz, amit írtál (a meleg fürdőt kihagytad, az egyik legjobb az országban a vize) , csak sajnos mindig van egy De... Ahogy most is, pl az évek óta megoldatlan Petőfi szálló kérdéskör (ami a színház is volt, így vagy 10 éve nincs színháza a városnak), vagy hogy miért kell a város közepén egyirányúsítani a közlekedést akadályozva pl a buszközlekedést is...
@ArtWolf: Több oka is van. Egyrészt egy borzasztóan barátságos környék, tele kedves emberekkel, szép helyekkel, rendezett környezettel. Ezenkívül: itt található egy olyan busz, ami az első komolyabb, újabb autóbusz volt amelyet vezettem még anno Tiszalök környékén. Országjáró bemutatón volt, az Ikarus Egyedi Autóbuszgyár utolsó kísérlete, próbálkozása. A típusból mindössze egy darab készült, vezettem a próbaútján, jelenleg Szentesen van, IPZ-490 a rendszáma.
Itt található egy nagyon különleges vasúti múzeum is, akinek az alapítójával, s örökös igazgatójával jóban vagyok. Szerencsére a múzeum állandó kiállítása "tárgya" a számomra nagyon kedves, afféle kedvenc motorvonat az MD széria egy motorja, ezt Valkai úr tartja karban, s állítása szerint üzemelni a közeljövőben nem fog, de ismerve a kisöreget a mozdony pöccre indul... Idén ez volt az első vasúti járgány, amit láttam, csak a sűrű köd miatt nem tudtam fotózni :(
Innen származik az első komolyabb bringám, melynek azt hiszem sokat köszönhetek... Kicsit furán fogalmaztam meg, de ha nincs ez a bringa, talán sosem indítom el saját vállalkozásom...stb.
Évek óta tradíció, hogy barátokkal megyünk vonatozni szilveszterkor több 100, olykor 1000 kilométeres köröket. Szentest mindig útba ejtjük, ha mást nem is csinálunk, kávézunk egyet a vasutasokkal :) Idén kíváncsiak voltunk, milyen lehet éjszaka a város. Hát talán szebb, mint nappal. A Kurca partja, a kis fahíd, a főtér....stb. Csodálatos és megnyugtató. Merőben más mint ez a környék, ahol élek....