v1 es az aminek nem domború az elejen a mk logo a v2esnek meg domború (olyan van mondjuk nekem is)
de asszem most fog kijönni a v3as ami erösebb lesz a v2esnel is
@pettő: v1-v2 fecsőve más :) lehet falvastagsággal is játszottak de én se hinném hogy az elég. itt a méretek már befolyásolják nagyon a masszivitást mert nem mindegy milyen szögben vannak a csövek hegesztve :9
@pexi: Kétféle Justice is van? :DDD Na mindegy. Mindenkinek megvan a maga véleménye és stílusa. Nekem ezek a nagyon alacsony vázak már nem annyira tetszenek. Ami még tetszik az a Fly Tierra. Az alatt már inkább rollerként tekintek a biciklire. :)
akkor én divatbicós vagyok mert justice vázam van total üléssel?:)a justiceből meg csak a v1es szar abbol van sok törött v2es ből meg nagyon kevés van..
@ELECTRO: Az egy dolog, hogy egybevan. Tényleg kurvajó. :) Csak nem egyedi. Szerintem ez volna szép az egész BMX-szezésben, hogy mindenkinek más a biciklije, meg mindenkinek más a stílusa. Dehát akinek ez tetszik csinálja!
@pettő: nemazért de hogyha valakinek aztetszik akkor ez most téged mért zavar? nemkell ránézni azt kész ez a bringa meg alanyi jogon kapja az 5répát mert nagyon egybevan: )
Erről van szó. Én is alacsony vázzal tolom (Fly Tierra). És tudom milyen kurvajó érzés. Csak a faszom ki van azzal, hogy bárhova megyek Total ülést látok, meg Mankind vázat.
@salt: Ja, legtöbb trükköt fékkel is, meg anélkül is be lehet adni, tiszta sor. Régen én is csak fék nélkül bicóztam, hallani sem akartam fékről, most pedig jó ideje csak fékkel, szóval mindkettő jó és rossz oldalát tapasztaltam, mégsem szólok be másoknak, hogy a bmx-re kell fék, nem is próbálom meggyőzni, ezt döntse el az, aki bicózik (Itt most hangsúlyoznám, hogy a korábbi levibmx-es kommentre reflektálok, nem a tiedre, te nem olyan stílusban írtad).
A hasonlatodat is értettem, mondjuk nekem maga a bmx jelenti a szabadságérzetet, mindegy, hogy fékkel vagy anélkül. Egyedül ezzel a "nem kell"-el volt bajom, de a "nem szükséges"-sel új értelmet nyert a hsz-ed, így no problem.
@BarryAllen: a nem kell az pont azt jelenti amit sejtet. Közlekedéstől elvonatkoztatunk akkor láthatjuk hogy nincs olyan trükk amiért különösebben szükséges lenne. Olyan mint a pegezés csak itt sokkal kisebb a fékes trükkök száma mint a pegeseknek. ergo ha nincsenek olyan trükkök amihez muszáj lenne akkor minek rakjuk fel? De ez olyan mint a ladázás. Lehet hiper szuper 1000 funkciós Nissan GT-d, az mégse ad akkor szabadság érzetet mint egy lada a sárban ahol van egy gázpedál meg 1 kormány és minden mást neked kell megoldanod és nem au elektronikájának.
@salt: Még mindig nem értem miért mondjátok így, hogy street-re ,,nem kell fék". Az mind igaz, amit írtál, meg, hogy kp-nál zavaró lehet a fékkar, de ez elég szubjektív dolog, hogy valaki igényli-e a féket streeten vagy sem.
streetre nem kell fék, és kpnál nincs annyi időd vezetni mint mondjuk dirtön, ezért sokszor szarul kapod el és ha ott a fékkar akkor még az újjad is eltörheted ha peches vagy
@BarryAllen: nem is kicsit ostoba gondolat...én sosem értettem miért ne kéne fék, sokkal biztonságosabb és cipőbarátabb, ha meg valaki a súlyon van fennakadva, akkor az elég gáz mert ha valami nem nehéz az egy akármilyen fékszett...amúgy szép bicó :)
@Éclat008: Nem értek félre semmit, csak levibmx kommentjére reagáltam, miszerint: "azért nem kaptál 5-öt a bicóra, mert a bmx-re nem kell fék". Elég ostoba gondolat.
mert sokaknak a kedvenc bmx ese coleborn vagy mark webb és idén jött be harleeba a totalbmx..én mondjuk nem divatból vettem mankindot meg van elég sok ember még akik nem ezért vettek olyat amilyet:) mindig is lesznek divatbicósok ehez hozzá kell szoknunk sajnos