@Vasikonzerv0: a kepalairasban megtalalod a valaszt.
Amugy ez a dolga a valtofulnek, termeszetes hogy elgorbult, csak bosszanto, hogy mindezt egyima.vizen elcsuszassal sikerult osszehozni, semmi extra terep, szimpla balfekseg. Haver szolt hogy "itt rakjunk egy jobbost", en felfogtam idoben, az elso gumim viszont nem tudta lekovetni d. En elkanyarodtam, a.bringa ment egyenesen.
Ez az egyik legfobb gyenge bontja a gunimnak, dehat nem vizes aszfaltra valo.
Az a baj az otthon gyártott váltófüllel, hogy nem biztosan találják el a megfelelő alumínium-ötvözetet.
Aztán erősebbre sikerül a váltófül, mint a váz, és az ember nézhet nagyokat :)
@veszigeri: nincs CNC-s haverom. Igy kapasbol nem olcsobb. Amugy egy errol, bizonyos szuksegszeru pontatlansaggal lemintazott, majd ujragyartott cucc nemtom mivel lenne jobb. Leginkabb semmivel.
Remelem nem kell gyakran koltenem ilyesmire, egyszer meg lenyeltem az osszeget.
@Krupcheck: tényleg, nem lett volna olcsóbb legyártatni CNC-vel?
Nekem amikor eltört, egyből cnc-s haveromnak szóltam, de ő azt mondta, hogy minimum 2000, de inkább 2500, így nekem jobban megérte rendelni, de 5e-nek a feléből, is olyan minőségire megcsinálják, ami ezt magasan veri!
@Krupcheck: az nagy szívás... Én is borultam egyet még tavaly, és ez elferdült, és amikor otthon satuba vissza akartam hajtani, akkor eltörött mert annyira ócska rideg aluminium.
Mondjuk én az kb 1500Ft-ból megúsztam:)
@veszigeri: az egyik csavar mellett berepedt valahogy (lehet még az előző gazdánál), de ez kevéssé zavarna, a nagyobbik baj, hogy ráestem, és Shadow váltó ide vagy oda, de elhajolt.
Ráadásul mivel Shadow a váltó, és közelebb van a fogsorhoz, a nagyobb lánckerekekbe bele is ér váltás közben /: