@Kraslan: a legjobb, mikor a szépség és a technikai kiforrottság találkozik (: valahol ott kezdődik a szerelem (: mint egy szép nő, aki még okos is. Kár, hogy ritka fajta.
@Krupcheck: Akkor bevallhatom, én is :) amíg rallyztam, a Ladámat símogattam, most a bringákat. Otthon meg szeretnek, húgom meg is kérdezte : te csak olyat tudsz sportolni, amivel összetörheted magad? ( A tavalyi sisakrepesztős mutatvány után ) :DDD Egyszóval van valami "beteges" vonzódásom a szép gépekhez, de azt hiszem ez férfiaknál rendben van :)
@Krupcheck: Hat mondjuk a gyonyoruen cnc-zett forgaspont alatetekrol es a felsocso becsatlakozasrol meg a FOX tagrol gondoltam, hogy nem egy gagyi cuccrol lehet szo, a sulya is nagyon jo a leirtak alapjan. :) Ezt biztos egy elmeny lesz hasznalni!
@airborne: a márkáról annyit, hogy a mögötte álló mérnökök 1994-től bedolgoztak az Univegának és másoknak, majd megunva a kompromisszumkényszert, 1996-ban bemutattak egy szíjhajtásos, elektromos váltórendszerrel és karboncsöves duplavállas telóval felszerelt fullyt, majd még ugyanazon évben (igaz nem a prototípus bringával) DH világbajnokságot nyertek ((: