Jómagam elég sok mindent megcsinálok, úgy kezdtem, hogy 12-3 évesen szétszedtem egy agyat, aztán nem tudtam összerakni. Fater megmutatta, meg a fejembe verte, hogy "ha valamit szétszedsz és nem tudod hogy állt, akkor rajzold le".
Azóta robbantott ábrákból meg a saját szétszedés közbeni vonalrajzaimból táplálkozva elég sokmindent megbütyköltem (:
Sajnos ha bemégy egy szervizbe, hogy mondják/mutassák meg hogyan kell, ziher hogy elküldenek (illetve helytől függ, nekem is van olyan, ahová bejárhatok szerelni ha kell).
@Krupcheck: A mérés után lett még vágva a nyakból, ami amúgy 25 centi körül volt kb. Olaj viszont lehet hogy kellene bele. Sajnos a teleszkópszervízeléshez - szétszereléshez - olajcserézéshez nem értek :S
Amúgy lehet az ilyesmit valahol tanulni? vagy a kerékpárszerelés az a mesterről tanítványra szálló szakma napjainkban? :D
@Shineoto: a szelephez nem tudok hozzászólni, de láttam a kérdést.
Viszont a tömegén leakadtam, mert 2 éve keresgéltem XC telókat, és a Marzok mocsok nehezek voltak. Az 1,7 kiló sem rossz. Olajjal fel van ez töltve rendesen? Az simán okozhatja az eltérést, az olaj nehéz (: Nomeg gondolom a nyakából is lett levágva.
Mondjuk általában eléggé alátájolják a gyári tömegadatokat, szóval inkább több szokott lenni a mérlegen.
@Krupcheck: Persze, szelep ügyben kérek segítséget, és a súly az ami feltűnik :)
Am tutti hogy csalt a mérleg, még énsem hiszem el hogy ilyen könnyű, elméletileg ez időtájt, amikor ez a telú készült, 1,7 körüli lehetett a legkönnyebb telójuk gyári adat szerint, vagy valami ilyesmi. Én csak lestem amikor a mérlegen volt :)