nem kéne ilyen régi bmx ettől függetlenül nagyon tetszenek és csodálom/becsülöm azokat akik ilyen megszállottak !
ezeknek a bicikliknek hangulatuk van.
@bikeölő123: májk? mármint bike(bájk)?
ez egy 1984-es PMX Club, rendkívül csavaros módon ezt a címet adtam az albumnak is ;-) bikecheck a profilomon a "Bicikli" fül alatt.
@milu95: Ki lehet fogni amúgy akár itt bolhán, akár vaterán elég jó alapokat. Pár hete láttam, hogy egy Atala 3000ért ment el vaterán, majdnem 100%os állapotú volt. Én már csak azért nem licitáltam rá, mert nincs helyem, ahova még rakhatnék bringát :D Így is egyel több van, mint ami elfér :P
@milu95: atala elég sok van az országban, meglepődtem rajta. Valószínűleg annak idején könnyebb volt hozzájutni, mint mondjuk egy GT vagy Haro bringához
@iwillkillyou449: sajnos a tapasztalatom az, hogy itt a többség lenézően kezeli ezeket a bringákat, főleg a 20 év alattiak. Általános sztereotípia a "szar-csepel", "méhtelepre való" valamint az "öreganyám padlásán van ilyen dróthalmaz"(mindet megkaptam már) Az ok amiért mégis feltöltöm a képeket, hogy van pár hozzáértő arc is, akikkel ily módon sikerülhet kapcsolatba kerülni, és akár gyümölcsöző együttműködés lehet a kimenetele(pl. a bringán látható fékkar beszerzésében köszönöm a segítséget wtblaze-nek). Továbbá büszke vagyok rá, hogy ilyen bringákat építek, és jó érzés, ha csak pár embernek melegséggel tölti el a szívét, mert még emlékszik, hogy honnan indult ez a kultúra, és szép emlékeket idéz fel benne.
@komposztalo: sajnos írásban nem érződik ki a mondat hangulata. meg mimika sem kapcsolódik hozzá. de én boldog felkiáltásnak "érzem", mint akiben régi emlékek kerülnek előtérbe. bár lehet, h nincs igazam. :D
@krausz: ezt elég lefitymáló kommentnek érzem, de nem veszem magamra, mert valószínűleg azon többséghez tartozol, aki kurvamód nem ért hozzá
ja és le ne maradjon :D
köszkösz! egy polír még ráférne, meg a hajtáscsapágyat és a gumirészeket kéne cserélni. Hiába Oakley F1 markolat van rajta, egy piros Oury-val jobban adná
@Peetii: A régi bringákkal sajnos az a baj sokszor, hogy az állásban szarrá rozsdásodnak, megrepednek, elengednek a hegesztések. De, ha kiállítási darabnak építed, akkor igényesen megjavítva jól mutatnak. Ez például majd megy a falamra, ha kész lesz a Predator, és csak ünnepnapokon veszem elő egy kis cruise-olásra.
@Peetii: Hát ez egy un "survival", tehát az évek során ilyen állapotban őrződött meg, még semmi nincs rajt felújítva. Most egy Schwinn Predator felújításán dolgozok. Utána pedig egy Scwinn Stingray-re hajazó Csepel 20" lowrider van terítéken.