...nálam minden "Race Ready", szóval bármilyen versenyen el merek indulni ezzel. Nálam csak a pedál súlylimites, 85 kg a limit rá (XPedo M-force 8 TI), minden más gyepálható szinte a végletekig.
Még lehetne faragni tovább a tömegén, sőt, picit még fogok is - de csak low-cost és már meglévő alkatrészekkel.
Hamarosan lesz a végleges állapotról is fotó. Már ha létezik ilyen bicajnál, hogy végleges. :-)
De ennél tovább a komoly tuning már súlyos pénzekbe kerülne, nem látom értelmét. Inkább lefogyom versenysúlyra (nálam ez 70-72 kg) és kész, szerencsére nem vagyok ettől távol. :-)
Lehetséges tuningok lennének még, például:
- a majdnem 190 grammos PRC nyeregcső helyére egy 30.9-es Darimo 98 gramm lenne 400mm hosszban - 300 EUR-ért :)
- váz "nehéz", 1200g, egy Canyon Exceed CF SLX váz ~900g lenne - csak éppen ~1800 EUR :)
- kormány 132 grammos PRC, Darimo ~98 gramm lenne
- kerékszett viszonylag túlépített, 1295 gramm, kapható a piacon 1100g alatti is bőven, pláne az új Pi-Rope küllős verziók (2000 EUR+ sajnos mind...)
- külsők vastag oldalfalú EXO tubeless ready külsők, ~650 és ~630 gramm, ~450-500g körül kaphatóak a Schwalbe Thunder Burt külsői, de nincs "kedvem" csak ezért 100 EUR-t kiadni
- stb. stb.
lemostam, most szép tiszta a hátsó kerék. Túl egy hátsó agy szervizen közben, tárcsák lecserélve KCNC-re, tárcsacsavarok Tune Ti-csavarok + Loctite 243. XTR váltógörgők cserélve XTR újakra, mint kiderült, berágódott, elrozsdált mindkettő.
7.66 kg most :)
Köszi srácok!
Hátsó kereket lemosom és legközelebb majd úgy fotózom le, jobban fest majd.
Jövőre a kevésbé technikás versenyekre ezzel megyek, valószínűleg így, merev villával. 2015-ben az összes Top Maraton hosszú távon merev villával mentem, bőven elég volt. Még a köves Mátrára is. ;)