@sandorp9: Ja tényleg, most látom, hogy a gyári ezen az új gépeden bontrager:) Annyi eszem nem volt, hogy a Trek-en alapból Bontrager cuccok vannak.
És milyen keménységű?
@gyuladaniel94: a felrakást megoldom... megoldják :D
Majd szétnézek, de majd jövő tavasz lesz ebből. Bontrager gumim van mind2 kerómon (H2 a Trek-en, és H4 az acélbikán), nem rosszak!
@sandorp9: A Conti elég kemény, legalábbis a Supersport Plus, ami nekem van, az kemény. Sose ragad bele kavics, könnyen gördül, de emellett tapadása is van azért. Nem olyan kemény, mint a Kenda, de a CST gumiknál szerintem keményebb. A bontragerről nincsenek vélemények úgy látom, de nézz szét a bontrager gumi vélemények között, hogy milyen összetételűek. A Supersportommal én is szoktam kavicson menni sokszor a gátak tetején, és nem mondanám, hogy túlságosan kopik. Ezt a modellt azért szeretik a fixisek is, mert tartós, erős, nem szakad meg mindentől. Egyedül az a baj vele, hogy a drótperemes változatot nehéz felrakni, de nem lehetetlen.
@gyuladaniel94: Köszi, megnézem magamnak... ;)
Olvasgattam/hallottam, hogy a Conti túl puha, hamar kopik, ezért keresgéltem Schwalbe-k között, és a Delta Cruiser bejött (3500km és semmi defekt, kicsi kopás, jól gördül, esős/kavicsos úton nem csúszkál)! Haverom Schwalbe Marathonja több, mint 5éves, és azon túl, hogy az oldala tényleg repedezik, szinte meg sem kopott... mondom 5éves, és napi szinten van használva. De ha ilyet tudna szerezni a boltos Haver, akkor ez lenne a választásom: http://www.testbike.hu/velemeny/kulso-gumi/bontrager-race
...ha már Trek :)
@NorBEE300: "Gyuladani nagy spíler trekking terén":)
Kösz, jól esik, hogy ezt gondolod. És ha esetleg Péter is kíváncsi a véleményemre, akkor elmondom neki, hogy a Marathon+ elég nehéz, a minta pedig felesleges 28 széles guminál, szerintem inkább Continental Supersport, az kb 500g, ami 300-al könnyebb, mint a Schwalbe. Ez nem mindegy ha gumiról van szó. A Schwalbék oldalfala amúgy is szeret repedezni. Persze a 200g-os gumi se jó, mert egy kis kavicsos út és vége, de a 800gramm, az a másik véglet. A SuperSport szerintem a középút, nem mondható túl nehéznek, de szétkönnyítettnek sem.
@NorBEE300: Összességében meg van bőven a 4000km, de ezzel a bringával szerettem volna többet menni, de nincs leállás télen sem ;)
Schwalbe Delta Cruiser van az acélbikán, olyat/olyasmit akarok erre is rátenni, vagy a sokkal drágább Schwalbe Marathon Plus-t, ezeket ismerem, és szerintem az a 13-15ezer Ft nem sok egy ilyen bringára... És azért is akarok 28ast (és azért is vettem merev villás gépet) mert főként aszfalton gurulok (legalább 95%-ban).
A 28-as gumi nem rossz méret ha főként sztrádán használod. Jó minőségűt és puhább keverékűt vegyél. Ballonosabb, ami egyben komfortosabb is, és nem biztos hogy ezen tulajdonságok mellett a gyorsíthatóság romlani fog a jelenlegi külsődhöz képest ;). Gyuladani nagy spíler trekking terén, szerintem kérd ki a véleményét.
@sandorp9: Jó az a távolság :). Ismerkedésre tökéletes. Ha Trek, akkor Bontrager ;). Szerencsére amik sérültek, cserélhető dolgok. Nekem se sikerült annyit mennem, mint szerettem volna a szezonban, de ezen ne bánkódj, jövőre egy takaros géppel tudsz nekivágni az egész évnek ;).
@NorBEE300: Hali, egész jól; jól gyorsul, szépen, könnyen fordul, a gát tetején is megyek vele, nagyon nem ráz, elviselhető (Trek 7100as tulajú Haver mondta, hogy az Ő teleszkóposa sem ráz sokkal kevésbé...). A fékek profik, volt 1 esésem már vele, kicsit megkarcolódott a csengő és a fékkar, pedál meg a nyereg, de a váznak és egy "hajszála sem görbült" :D Itt megjegyezném; hogy nem az én hibám volt... Amin gondolkodok, hogy a gumikat vékonyabbra kellene cserélni, azzal még jobban gyorsulna (gondoltam 28asra, szerintem az elég vékony egy trekkingbe). Még a váltókat szoknom kell, más mint a 2 acélvázas/ Sash-huret -agyváltós bringa... Egy kisebb szarvat még szeretnék rá venni (vagy egy Bontragert vagy egy Acort). Eddig csak 637Km van benne, jobb lett volna a nyár elején vagy tavasszal megvenni. Megvettem szabi vége előtt 1héttel, utána meló+ esős idő kombó :(