@1: Én sem hallottam még ilyen fejcsapágyról! Gondolhatod, hogy néztem bután ki a fejemből, amikor kiderült (és nem csak én, például a pesti Herce-Hurcánál is csak néztek meredten maguk elé :)...miután találtam hozzá csapágyat, már nem bántam! A gumi is érdekes! Székesfehérváron cefet rossz állapotú útburkolatok vannak és a korábbi fiximmel állandóan felütéses defektet szenvedtem úgy, hogy figyelmesen kerülgetem a hibákat...csak nem mindig jön össze! Ezen felbuzdulva van rajta 42-es Continental a 14-622 Ambrosio Execursion felnin! Mit köztudott, a Conti 42-es 37-esnek felel meg, így játszik a grammokkal, hogy eladhatóbb legyen! A lényeg, hogy az így kvázi 37-es gumi ballonos lett a felnin és szélesebb is! Simán veszem az akadályokat és még a határon van gumilefordulás szempontjából! Drótperemes és nagyon fogja, úgyhogy semmi para, probléma megoldva!!!
@1: Ja és a fejcső is egy érdekes, ritka megoldás, ill. méretezés! 1 1/8"-os, de menetes! Úgy kellett "kutyáznom" hozzá a fejcsapágyat, mert csak rövid ideig gyártottak ilyen méretezéssel vázakat állítólag kb. 2 éves periódusban...végül bitang erős és szép TANGE alu perselyes, ipari csapágyas fejcsapágyat sikerült szereznem hozzá (tartalékot is képeztem!!! :)
@1: A használhatóság jegyében épült! Ez azt jelenti, hogy flip-flop agyas hátul, meghintve 16T-s Dura Ace fix lánckerékkel! Ha fixire állok át, akkor hátsó kerék megfordít, fékek kormánnyal együtt le és egy ugyan ilyen anodizált szürke, de egyenes Charge kormány fel (a szekrényben lapul)! És abban az állapotban elfordul a kormány, kormánypörgetés lehetséges!!! Kifejezetten trick-fixie váz-villa szett, a fejcsőnél éppen ezért TIG-hegesztett! A képeken single speed állapotban van 16T-s ACS Crossfire racsninak köszönhetően! Köszi a hozzászólást, teljesen jogos volt a felvetés!!!
fasza,de miköze a "trick"hez?:D kormányt nem hiszem hogy meglehet forgatni,meg trükk gép nem colos fejcsővel van épitve,ettől függetlenül jó :D
hátsóféket le,strapet fel,és rakjad :D