@Zeke: "holnap ha van igény töltök fel képet és infót a pda programról" <- engem érdekelne. Milyen programot használsz? Én is PDA-val megyek néha, de az akksi kevés ahhoz, hogy végig mérjek :( úh. csak néha előveszem betájolni magam (GIS Russa)
@DeeJay: A GPS a zsebemben van mert Andrea mondja , hogy fordulj jobbra fordulj balra túl gyorsan mész :D
Bringás GPS (pl Garmin Edge 705) szerintem csak nagyon drágán van. Egy PDA W5 alapút használok , néha a bringára is felrakom , ha épp szintet akarok mérni vagy pontosabbra állítani a km órát (ezzel ugyan nincs gond, kerékméret alapján elég pontosan belőhető)
@David: A tömeggyártás szerintem így a leginkább nyereséges a cégnek - ugyan azt az kijelzőt teszik minél több típusukba , viszont szerintem az elektronikát olcsóbb és egyszerűbb legyártani külön mint a komolyabb' tudásút még külön lebutítani. Amit hiányolok belőle az az edzés időtartam mérése és a napi átlag sebesség , bár mindkettőt tudja a pda-m is ha épp kellene. (holnap ha van igény töltök fel képet és infót a pda programról , hogy miként úgy mint egy garmin edge)
Nekem is ilyen km-órám van és az a poén, hogy gyakorlatilag nem tud többet, mint a Velo 8. Viszont elméletileg meg többet tudna, mert ha jobban megnézed a kijelzőjét, akkor meglehet rajta találni ugyan azokat a nyilakat, mint amik a Velo 8-on mutatják az átlagsebességnél, ha éppen többet vagy kevesebbet mész annál. Meg lehet látni még a "Cal" szöveget is, ami a 8-ason a kalóriát mutatja. Szóval szerintem ugyan azok a cuccok vannak benne, mint a 8-asban, csak le vannak blokkolva. Meglehet, hogy egy hozzáértő ember fel tudná oldani ezeket a funkciókat is.
1. két led - városi fény 2. 4 led - tök sötét 3. 10 led - sötét erdő, hosszabb fény :) Egy töltéssel ami kb egy óra, 6 órát működik, és nem halványul a fény, hanem fokozatossan kapcsolódnak ki a ledek)
35 euró volt.