@dave55: Köszi, akkor a saccont veszem, amúgy sem egy csúcs gépre kell, csak lényeg, hogy be lehessen állítani meg működjön normálisan. Egy 500 lx pár mennyibe kerülhet kb.?
Ennyi pénzért bőven jók ezek a sacconok, szereltem már ilyet, és nem full gagyi. Be tudod állítani normálisan, és még a fékereje se rossz. A tektro sztem nem a legjobb, főleg h. ahhoz képest még az áruk se valami kedvező. Ha nagyon sürgős dobj fel ilyen saccont, aztán böngészd a vaterát valami shimano után.
@dave55: Igen, azért akarok én is imbuszost, mert a csapos beállítása nagyon nehézkes. Lehet, hogy valami tektrot veszek 4e/db áron. Vagy ez szerinted? http://bikeandsport.hu/product.php?id_product=507
@WAUZZZJ: Az a baj, hogy a tieid csaposak, én meg pont imbuszost akarnék, mert csapos nekem is van itthon. Lehet, hogy majd mégis ezeket szerelem fel. Azért köszönöm!
Egyik pár Peetii-től lett, neki volt elfekvőben, másik meg egy másik ismerősömtől. Vaterán is láttam, csak mire észrevettem már el is vitték :D Jó cucc egyébként, azelőtt csapos fékpofás deore dx volt, de fékerőben és beállításban is ég és föld a kettő közt a különbség.
Mindenképp merevebb. Egyébként van integrált nyolcas hajtómű, ha csinálsz magadnak :) Veszel egy bármilyen integrált hajtást, meg rá 2 db nyolcas rendszerhez való tányért.
@dave55: ;) Pont a hajtás miatt kérdem. Integrált hajtókar nincs, csak 10-es vagy 11-es rendszerhez. Hátul nekem 8-as sor van, és bőven elég is, de egy integrált hajtómű nagy erőlelépés lenne a négyszögtengelyhez képest.
2x7-es :) A hajtás igaz, hogy 9 v. 10 sebességes rendszerhez való, de így is tökéletesen teszi a dolgát. A fékváltókar meg 2x8-as, de az is hibátlanul viszi a 7es sort.