@zoltan1991: Az egyértelmű, hogy a komplett bringa mindig olcsóbb lesz egy építettnél. Nekem viszont annyi egyedi igényem van, hogy nincs az a gyártó, aki gyárilag ki tudná elégíteni...
Igazából úgy gondolom, hogy egy 10,3 kg tömegű, full XTR bringát 670 ezer forintért sehol sem fogsz kapni - még nagyon használtat sem. A nyeregcső, az agyak, a váltókarok és a fékek voltak használtak, a többi zsír új állapotban került hozzám.
Azt akkor jól összehoztad, én idén cseréltem bringát, gondolkodtam az építésen, de jó áron hozzájutottam a mostani vashoz. Számolgattam, a vázam a telom és kb a két kerekem áráért vettem az egészet. Mármint, ha külön vettem volna ezeket, így viszont egy év alkatrészgaranciám és mivel Cannondale a vázra élettartam. De te jól összehoztad a gépet árban és küllemre is.
Ha lehetne normális áron kapni csak vázat, akkor még talán elgondolkodtam volna rajta, de igazából így jártam a legjobban: mivel nagyker áron meg tudtam venni a komplett bringát és jól eladható alkatrészekkel volt szerelve (3 hónap alatt mindent eladtam), sikerült egy örökélet garanciás Cannondale vázat szereznem kb. 10.000 forintért... Ha tudsz ennél jobb ajánlatot, kérlek, tájékoztass róla! :)
@zoltan1991: lényegében nulláról indultam. Vettem egy komplett Cannondale bringát és a vázon kívül mindent eladtam róla. Az XTR cuccok már megvoltak, a többi alkatrészt pedig a 29-es kerékmérethez igazítva kellett összeválogatni.