A fekete az eszembe sem jutott. :) A bovdenházakat is fehérre szerettem volna, de a gyári szettben fekete volt. Nem volt kéznél fehér, így az majd idővel lehet cserélve lesz. Attól függ idővel hogy ütöm de a fejem. :-)
Szép ez így is, nekem a hajtómű sem volt feltűnő. Akkor lenne furcsa, ha ugyanez feketében meg az 5800-as szériából lenne:) A Campagnolo hajtóművei közt még sok klasszikus kinézetű van, pl. a Veloce is olyan, azok szerintem kitűnően mutatnak régi vázakkal.
@NorBEE300: :-) Egyébként érdekes, hogy a hajtókar szúrt szemet. Az tényleg amolyan kompromisszumos döntés volt. Ehhez az 5700-6700-as kombóhoz, ezt ajánlották a shimano kompatibilitási listában amire a keretből futotta. A régebbi karok tényleg szebbek voltak, viszont nem nagyon mertem kombinálni. Majd legközelebb. Úgyis azt mondják sosincs kész keró. :)
Örülök, hogy tudtam segíteni.:)
@flexomaci: Ne hallgass a farkasra, átb@szta a malacokat is :DDD.
Nekem is furcsa kinézetre, de ellenben nagyon tetszik. Ennek a hajtóműnek kicsit olyan extra elhízott RX100 kinézete van :).
Nem kell szerénykedni, ahhoz képest, hogy második építés, igen meggyőző és átgondolt lett.
Ilyen összeállítással én csak fejben játszottam, nem tudtam miként festene kivitelezve. Most már tudom: jól. Ezúton is köszi ;).
@ArtWolf: Köszönöm az elismeréseteket. Ez a második ilyen épített bringám, így nincs igazán sok tapasztalatom. A hajtókar tényleg elég érdekes ezzel a ,, teli" kinézettel, de nem igazán volt más ötletem. Mivel az előző vas egy alsócsöves váltókaros Puch volt, ki kellett próbálnom egy fékváltókart. Ezért ebbe a gépbe megpróbáltam egy újabb szettett belepakolni. Így figyelnem kellett arra , mi passzol mihez. Legalábbis ezt írták a nálam sokkal jobban hozzáértők.
Gyönyörű gép! Egyedül a hajtókar nem begyere, főleg egy ilyen filigrán vázon, de ez asszem csak az én defektusom, h nem jönnek be a kortárs Shimano hajtókarok...