Schwalbe Ultremo ZX-eket tettem fel, mégiscsak versenygumik és reméltem, hogy nem fog esni az eső. A Vittoria külsők az autóban voltak szükség esetére.
53-39 hajtókart nem akartam 3-asra váltani, az béna. :)
11-25-ös fogaskoszorút viszont cserélni kellett.
Kb. egy délelőttöt tököltem azzal, hogy a 11-32-es XT fogaskoszorút integráljam a rendszerbe. A váltógörgő beleélt a felső tányérokba, kis adapterekkel kísérleteztem. 3 változatot csináltam a papucstávállító csavarhoz, de nem volt jó egyik sem. Végül hagytam az egészet, csak a váltó csavarfülét igazítotam egyenesbe.
Gondoltam a felső 2 fogaskerék nem fog kelleni úgysem, a többin meg rendesen megy.
Ehhez képest terhelés alatt semmi gond nem volt, tökéletesen működött a rendszer.
Néhol jobb lett volna a magasabb pedálfordulat, de ment így is.
Legközelebb azért akarok egy kisebb első lánctányért... :) Hátulra viszont 11-28-ast akarok.
Vettem 2 új Bontrager kulacstartót is.
Motiváló extraként Roadrunnert tettem a km óra elé.