összetett fotóalbum keresés

neked is van véleményed?

Fotóalbumok » saját tekerés képei » A nagy kékség » #1
A kép adatai: bezár


Gyártó: Meizu
Tipus: m2 note
ISO: 136
Zársebesség: 20003/1000000
Rekesz: f/2.2
Gyújtótávolság: 381/100
Dátum: 2016.10.22 15:46:49
Eredeti kép méret: 2560x1440
Fájl méret: 871 kB
Beágyazás: bezár


HTML link


BB code


Direkt link
1/6
(bal nyíl gomb)   (jobb nyíl gomb)

Milyen ez a kép?

a szavazáshoz jelentkezz be!
 még a gyári állapotban, macskaszemekkel
mito
fotója


Csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá!
Lépj be vagy regisztrálj!


Megjegyzések a képhez
1-13 / 13
mito - 90 hónapja
@aradebil: A BB7-em volt, , nekem nem volt vele jobb tapasztalatom mint a BB5-tel , a TRP pedig 2x annyiba kerül (azt még nem próbáltam), de hátha felbukkan az apróban:-)
Tetszik a hozzászólás?
 
aradebil - 90 hónapja
@mito: akkor már inkább BB7/Spyre, annyival nem drágább mint amennyivel (állítólag) jobb, hogy mind a két dugattyút húzza a kábel
Tetszik a hozzászólás?
 
mito - 90 hónapja
@aradebil: nem értem a hidró-kábel kombinációt, a gyengébb láncszem ,a kábel fogja meghatározni milyen a fék, ellenben a lehető legösszetettebb karbantartásilag. Mielőtt féket cserélnék ,megvárom milyen lesz az új fékpad, ezután a bowdent tuningolom majd, ha igy sem javul sokat, jöhet a BB5.
Tetszik a hozzászólás?
 
aradebil - 90 hónapja
Kár hogy kezded megszeretni ezeket a gumákat... :D
Fékekhez, outi karhoz az etalonok: Trp Hy/dr (kábel húzza, hidro nyomja), Trp Spyre/BB7, BB5, maradék
Tetszik a hozzászólás?
 
sandorp9 - 90 hónapja
@mito: pedig valamiért még a TRP tárcsafékénél is jobb állítólag, de lehet hogy csak az ár/érték miatt... nem tudom, sose volt tárcsfékem, csak amikor átalakításon agyaltam, akkor másztam kicsit bele a témába :)
Tetszik a hozzászólás?
 
mito - 90 hónapja
@zolszi: http://www.chainreactioncycles.com/hu/en/nukeproof-avid-bb5-disc-brake-pads/rp-prod129753
Tetszik a hozzászólás?
 
mito - 90 hónapja
@sandorp9: hmm, nekem volt mtbhez(trekkinghez) BB7 , nem voltam oda tőle, a BB5 jobban bejött, lehet hogy kifogtam valami selejtet? Amugy azt olvastam, hogy a BB5-öt is a Promax gyártja, a fékbetét megegyezik az enyémmel.
Tetszik a hozzászólás?
 
zolszi - 90 hónapja
Milyen fékbetétre cserélted? Én sem vagyok igazán megelégedve a fékhatással.
Tetszik a hozzászólás?
 
sandorp9 - 90 hónapja
@mito: azt mondták nekem, mikor még tárcsaféken gondolkodtam, hogy ha mechanikus, akkor csak ez (és van külön o.utihoz és külön mtbhez); http://www.testbike.hu/velemeny/tarcsafek/avid-bb7
Tetszik a hozzászólás?
 
mito - 90 hónapja
@sziklánülö: köszönöm. Pont igy jártam, megláttam egy ilyen bringát az utcán, beleszerettem a szinbe, megnéztem a tipusát és rákerestem a neten, előtte halványlila fogalmam sem volt, hogy a Charge nem csak alkatrészekben utazik. A fékben nem gondolom, hogy ekkora alapvető hibát vétenének, sok gravel/CX gépet szerelnek Promax mechanikus tárcsafékkel(hogy mi a pontos tipusjel nem tudom, a féken semmit nem találtam ). Már lecseréltem a fékbetétet egy olyanra aminek a review-jei között többen mondták, hogy pont Promax -ot tuningoltak, és mennyire jobb lett, nos jobb lett, de még komolyabb bejáratásnyit nem mentem vele azóta.
Tetszik a hozzászólás?
 
sziklánülö - 90 hónapja
Először azt gondoltam,hogy valami egyéni "megmozdulás" a szín,illetve az egész gép.De aztán rákerestem a netten.Mindenesetre,tetszetős az összkép:))1x már volt szerencsém Claris-al szerelt bringát hajtani,kiválóan működött a rendszer.Ellenben,szerintem a Promax DSK-300-s fék(ha az)nem 100%-an kompatibilis az adott Claris fékkarral.Ha jól emlékszem,eredetileg az egyenes kormányhoz való 3 ujjas fékkarhoz tervezték(de lehet hogy tévedek...).A fékbetét cseréje egy jobbra,megoldás lehet(legalábbis javíthat rajta)az általad említett problémára.
Szép gép,tartson sokáig!
Tetszik a hozzászólás?
 
mito - 90 hónapja
@sandorp9: már kezdek megbarátkozni velük. Ami bajom volt, hogy ezek ténylegesen 42mm szélesek, nem ugy mint a többi 42mm-esnek mondott, azokhoz képest vastag, a súlya meg 715 gramm, ami pl a Conti Speedride (ilyen volt a trekkingemen) 490 grammjához képest sok. Ja, és sima, aszfaltra való.
Benyomások 130 km aszfalt alapján, terepen még nem voltam: a fék lehetne acélosabb , lecseréltem a betéteket, majd meglátjuk.. Az ülés kényelmes, a koskormányt kezdem megszokni. Gyorsabb (gyorsabbnak érződik?) mint a Merida Speeder. Tetszik.
Tetszik a hozzászólás?
 
sandorp9 - 90 hónapja
mi bajod ezekkel a gumikkal? szerintem passzolnak is a bringához... és a mérete miatt még kényelmesebb is :)
5* a bringa, mik a benyomások?
Tetszik a hozzászólás?
 
ezt az képet ma 0, összesen 644 látogató tekintette meg

» Partnerek