összetett fotóalbum keresés

neked is van véleményed?

Fotóalbumok » bicikli/alkatrész képek » Fully rigid MTB project » #2
A kép adatai: bezár


Gyártó: Apple
Tipus: iPhone SE
ISO: 80
Zársebesség: 1/33
Rekesz: f/2.2
Gyújtótávolság: 83/20 (35mm-en: 29mm)
Dátum: 2019.01.18 12:29:48
Eredeti kép méret: 2048x1536
Fájl méret: 364 kB
Beágyazás: bezár


HTML link


BB code


Direkt link
2/8
(bal nyíl gomb)   (jobb nyíl gomb)

Milyen ez a kép?

a szavazáshoz jelentkezz be!
 TrickStuff Piccola fékszett, még felszerelés előtt
---
http://webedition.trickstuff.de/de/products/Piccola.php
zscs
fotója


Csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá!
Lépj be vagy regisztrálj!


Megjegyzések a képhez
1-6 / 6
zscs - 9 napja
@sram2020: itt pont azt írják, hogy az R1 karbont taszította le a trónról már az alu fékkaros 2017-ben. Azóta van karbon fékkarral, az még könnyebb- már ha a végletekig számítanak a grammok: https://www.bike-magazin.de/mtb_news/teile_zubehoer/fahrbericht-2017-trickstuff-piccola-an-deinem-bike/a33289.html

Azért jól gondold meg: 900 EUR körül van egy szett most, messze a legdrágább a piacon. Ráadásul annyira sokan veszik így is, hogy akár hónapokat kell várni 1-1 színre/modellre/variánsra.
Ha megbízható és mégis könnyű fék kell, akkor az új XTR-ek akciósan akár 300 EUR/szett körül is kifoghatóak karbon fékkarral. Vagy Magura MT8 SL ~400 EUR/szett körül. Mindkettő jó és megbízható - plusz környezetbarát ásványi olajjal működnek, nem maró, káros DOT 4.x és 5.x fékfolyadékkal (sokaknak ez is szempont - nekem is).
Tetszik a hozzászólás?
 
sram2020 - 10 napja
@zscs: köszi a választ. én r1-eket használok csak, de gondolkodtam piccola váltásra. A régi carbon r1 súlya ca. hasonló. Fékerő nekem elég, viszont mégis csak régi fékek már....
Tetszik a hozzászólás?
 
zscs - 10 napja
@sram2020: kevés fékem nem volt még, az Formula R1 sajnos egy ezek közül. Boltban próbáltam R1-et, olyan jó 10 éve.
Piccola. Már 2 éve megvan a szett és még mindig az eredeti fékolaj (bionöl) dolgozik benne. Már régen illett volna lecserélnem, ha már van Trickstuff légtelenítő szettem + új bionöl.
Szóval, mostanában picit mintha gyengült volna a fékhatás, de a legtöbb fékkel még mindig pariban van. 160-as Magura SL.2 tárcsákkal használom, a gyári Trickstuff fékpofákkal egészen mostanáig úgy fogott, mint a korábbi XTR Trail fékszettem 180-as tárcsákkal. A legjobb fékem, amit valaha csak birtokoltam.

Eddigi problémák:
- tavaly az Ischgl Ironbike-on 2800 méter magasságban a hátsó fék fellevegősödött, pumpálnom kellett párszor, mire vésszatért a fékhatás. Azóta sem fordult ez elő, csak ott, csak akkor.
- a fék az 1.8 és 2.0 mm vastagságú tárcsákhoz optimalizált, nálam a Magura Storm SL.2 esetén, ami ha jól rémlik, 2.1mm gyárilag, annyira pici a távolság a fékpofák és a tárcsa között, hogy elég sokat kell bíbelődni a fék pontos beállításán, hogy ne érjen a tárcsába. Persze ha egyszer megvan, hónapokig jó. ;)
- fékpofák. Trickstuff power 830 fékpofák sárban+esőben 100 km alatt nullára kopnak! Erre nagyon figyelni kell. Egyébként ~1500 km-t bírnak.
- Trickstuff 2nd gen fékpofák nagyon jól bírják, esőben, sárban is, akár 3000-4000 km-en át
1 olvasónak tetszik a hozzászólás! Neked tetszik?
 
sram2020 - 12 napja
@zscs: szia! Milyen a fék? Van viszonyítási alapod formula r1 hez képest??
Tetszik a hozzászólás?
 
zscs - 21 hónapja
@Krupcheck: köszi! Hát igen, állítólag ez "A" fék - nincs se könnyebb, se erősebb XC/XCM/Trail felhasználásra. Sőt, 2-6 hónapot kell várni egy ilyenre... (!!!)
1 olvasónak tetszik a hozzászólás! Neked tetszik?
 
Krupcheck - 21 hónapja
Úri cucc! Nagyon jól néz ki.
Tetszik a hozzászólás?
 
ezt az képet ma 0, összesen 767 látogató tekintette meg