összetett fotóalbum keresés

neked is van véleményed?

Fotóalbumok » bicikli/alkatrész képek » Kellys bicikli építés, női » #1
A kép adatai: bezár


Gyártó: motorola
Tipus: moto g32
ISO: 2888
Zársebesség: 1/14
Rekesz: f/1.8
Gyújtótávolság: 4266/1000 (35mm-en: 28mm)
Dátum: 2024.03.15 17:37:57
Eredeti kép méret: 4080x3072
Fájl méret: 5850 kB
Beágyazás: bezár


HTML link


BB code


Direkt link
1/13
(bal nyíl gomb)   (jobb nyíl gomb)

Milyen ez a kép?

a szavazáshoz jelentkezz be!
 A váz teljesen jó, egydül a festés nem szép, de szinterezés lesz, előtte szemcseszórás.
bl4ckv0id
fotója


Csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá!
Lépj be vagy regisztrálj!


Megjegyzések a képhez
1-22 / 22
bl4ckv0id - 33 napja
@Cadre Allage: Igen az asszonyé lesz. Egy agyváltós, női Cruisert fog váltani. Én meg egy nagyobb méretű vázcserét tervezek.
1 olvasónak NEM TETSZIK a hozzászólás! Neked tetszik?
 
Cadre Allage - 35 napja
és ez kinek megy melyik csajszi/asszonyságnak?:
1 olvasónak NEM TETSZIK a hozzászólás! Neked tetszik?
 
Cadre Allage - 35 napja
már a ksh is hazudik?:)
1 olvasónak NEM TETSZIK a hozzászólás! Neked tetszik?
 
rcs2003 - 35 napja
Igen a KSH arról híres hogy nem hazudik és ferdít minden statisztikájával :D Ha 500 lenne a bruttóm akkor a seggem verném a földhöz örömömben...
1 olvasónak NEM TETSZIK a hozzászólás! Neked tetszik?
 
fpeter - 35 napja
@rcs2003: a ksh adatai szerint már elkerülte az átlagbér a fél millió forintot. :-)
1 olvasónak NEM TETSZIK a hozzászólás! Neked tetszik?
 
bl4ckv0id - 35 napja
@rcs2003: Sajnos a Csepelen és a Gepidán kívül az összes magyar cég csődbe ment. Ott volt a Mali mellett a Magellan is. Neuzer is létezik még, de azt hagyjuk.
1 olvasónak NEM TETSZIK a hozzászólás! Neked tetszik?
 
Cadre Allage - 35 napja
Tökéletes keresztény bringamarka?
Kellys
Miert
Mert kell iiz
1 olvasónak NEM TETSZIK a hozzászólás! Neked tetszik?
 
rcs2003 - 36 napja
Már a cég is megszűnt, aki Mali bringát birtokol az már a történelmet őrzi :(
1 olvasónak NEM TETSZIK a hozzászólás! Neked tetszik?
 
Tom77 - 36 napja
Drukkolok, hogy minden úgy sikerüljön ahogyan szeretnéd, ja és várjuk ide majd, róla a képeket!
1 olvasónak NEM TETSZIK a hozzászólás! Neked tetszik?
 
bl4ckv0id - 36 napja
@rcs2003: Sajnos így igaz. Amikor egy alap Merida váz is 2-300ezer Forint, nem csoda, hogy nem nagyon kapni mert nem kéne senkinek sem építésre. Kár viszont, hogy már nem árulnak sehol Mali vázakat, a Mamba tetszett volna.
1 olvasónak NEM TETSZIK a hozzászólás! Neked tetszik?
 
bl4ckv0id - 36 napja
@Tom77: Nem tudom mi igaz belőle, de sok embertől hallottam, hogy a kromofág már az uniós előírás miatt nem olyan erős, hogy fémig lemarja a festéket. Egyébként nem a kromofágra gondoltam, azt ismertem régről, hanem létezett (létezik?) olyan cucc, ami zselés állagú és ecsettel ré kell kenni a fémre, majd 10 perc alatt lemarja a festéket, ami darabokban lepereg. Régen Festékzabáló néven lehett kapni, az ajtókról azzal szedtem le az olajfestéket.

Váz kapcsán láttam, hogy már a Decathlon honlapján nem elérhető a RockRider váz, de aprón találtam párat, olyan is van ami sosem volt beépítve. Sajnos a színük béna szürke - zöld, ami nem tetszik. Sógorom szürke - kék 520-asa elmegy. Nekem inkább kék vagy sárga kell.

Csepel Woodlands kapható viszont (53ezer, ami nem is sok(, van bordó, kék, zöld (27,5" és 29"-os) és sárga is a cross változatban (28"). A geometria az szinte azonos, csak a kerék kompatibilitás más, de 27,5-ös kerekeimhez bármelyik jó.

Nem asszonynak kell másik váz, ez lesz átfestve. Megpróbálom kromofággal leszedni, majd megy porfestésre. Előtte egy kis csiszolással előkészítem, hogy elég érdes legyen.
1 olvasónak NEM TETSZIK a hozzászólás! Neked tetszik?
 
rcs2003 - 36 napja
Ebből is lassan luxus lesz. Egy használható kerékpár gyakorlatilag megfizethetetlen az átlag melós számára, pont mint 100 évvel ezelőtt, amikor még tényleg úri huncutság volt a kerékpár.
1 olvasónak NEM TETSZIK a hozzászólás! Neked tetszik?
 
Tom77 - 36 napja
Az 540-es fully verziója is 250 euro, szal nem nagyon tévedtem..

https://www.decathlon.com.gr/en/p/202029-105302-rr-540-s-275-frame.html
1 olvasónak NEM TETSZIK a hozzászólás! Neked tetszik?
 
Tom77 - 36 napja
Amiről szó volt, azt is kikerestem, mondjuk ez valóban 150 euro és marha jól hangzik, csak az a kérdés, hogy rendelhető e, mert az, hogy megtalálható a katalógusban egy dolog, ha meg csak papíron létezik és nem lehet sem megvenni, sem hazavinni akkor lehet, hogy 150 euro csak amúgy nincs! :-)
Amúgy ez a váz simán ér ennyit, én ha ma kéne építenem simán megvenném ennyiért!

https://www.decathlon.com.gr/en/p/201491-77245-st-540-275-frame-black.html
1 olvasónak NEM TETSZIK a hozzászólás! Neked tetszik?
 
Tom77 - 36 napja
https://www.decathlon.com.gr/en/p/202017-105293-frame-275-rockrider-st-900s.html

Ez egy 27.5'-os 900-as fully váza, közel ezer éves, csoda hogy a katalógusban még létezik, de ez is 250 euro, szal sokkal nagyon nem tévedtem és a 900-as széria, már vagy négy éve pihenőn van, ettől ma már még náluk is sokkal komolyabbak vannak, akkor viszont még lehet keveset is írtam..
Amúgy kábé 200 ezer forint egyáltalán nem sok egy monti vázért, persze kinek mi a kevés vagy mi a sok..
1 olvasónak NEM TETSZIK a hozzászólás! Neked tetszik?
 
Tom77 - 36 napja
Igen sajnos az újak már ennyibe kerülnek, nézd majd meg..
Nem a régiekről van szó, azokat onnan már nem lehet megvenni, max használtan, a most kapható komolyabb új hegyi-kerékpárok vázai, 200-eurótól kezdődnek..
1 olvasónak NEM TETSZIK a hozzászólás! Neked tetszik?
 
rcs2003 - 36 napja
4-500 Euró egy Dekás vázért? Na ne már :D
1 olvasónak NEM TETSZIK a hozzászólás! Neked tetszik?
 
Tom77 - 36 napja
Az 540-es rockrider váz az ami nekünk is van, pontosabban a mi "pirosunk", kábé annak van a legjobb kialakítása a régiek közül, mondjuk az még az első generációs 540-es váz, azok még marha szépek voltak. A miénkről nálam bőven van kép róla, ha majd érdekel meg tudod nézegetni.
Igaz, hogy nem nagyon árulnak ilyesmit, mármint csak vázat, azt viszont konkrétan tudom, mert a múlthéten beszéltem az egyik decathlonos cimborámmal, hogy Rockrider vázakat a mai napig lehet rendelni tőlók külön is!

Ez azt jelenti, hogy csak váz is kapható külön is, pont úgy mint, ahohgy anno öt éve vettem a fehéret->mármint csak magát a vázat külön, ráadásként akkor még volt olyan lehetőség, hogy rendelni sem kellett, mert sok típus vázát külön is le tudtad venni a polcról helyben a boltban (Budaörs), ha neked csak az kellett..
Ma már ilyen Magyarországon nincs, de rendelni tudsz még csak vázat tőlük, azt nem tudom mennyit kell várni, és milyen típusokat engednek egyáltalán, valsszeg az öt-hat éve kifutott bringák vázait már nem tudják ők sem biztosítani, de az újabbaknál is érdemes körülnézni, mert van olyan most kapható rockrider bringa, aminek megvan külön a váza is, és az újabb modellek vázait megveheted külön is, szerintem 4-5 száz eurót simán megér és akkor azt már festegetned sem kell, mert eleve azt a színt rendeled meg ami nektek tetszik.
A neten még a lerendelés előtt láthatod, hogy mi az ami vihető és választható és azt is, hogy milyen színben szeretnéd, innentől kezdve lehet nem is kell a festéssel bajlódni, mert lehet találsz megfelelő női vázat az újabbak közül, és lehet pont olyan színben is..

Amúgy a cucc amire gondoltál, az a kromofág, és nem kell minden hülyeséget elhinni, picit drágábban elérhető és másmilyen kiszereléssel árulják, de mai napig be lehet szerezni ha kell szólj, intézem neked ezen ne múljon a vázfelújítás..
1 olvasónak NEM TETSZIK a hozzászólás! Neked tetszik?
 
bl4ckv0id - 36 napja
@Tom77: A szín lemaradt, narancssárga vagy lila színt szeretne az asszony. Én a naracsra szavazok.

Közben én is elgondolkodtam, hogy át kéne festetni a vázat csak macerás, így lehet inkább szerzek egy vázat (ami lehetne a 26"-os helyett 27,5 vagy 29-es.) Találtam pár Rockrider vázat aprón (520/530/540), L és XL is jó nekem, van párü azt lehetne rögtön átfesteni. Kár, hogy nem árul senki kék vázat, nagyon jól néz ki a gyári kék RockRider váz (most meg nem mondom, hogy 530 vagy 540 volt.

Másik opció a Csepel Woodlands Cross vagy MTB váz, a crossból van gyári sárga.
1 olvasónak NEM TETSZIK a hozzászólás! Neked tetszik?
 
bl4ckv0id - 36 napja
@Tom77: A szín lemaradt, narancssárga vagy lila színt szeretne az asszony. Én a naracsra szavazok.

Közben én is elgondolkodtam, hogy át kéne festetni a vázat csak macerás, így lehet inkább szerzek egy vázat (ami lehetne a 26"-os helyett 27,5 vagy 29-es.) Találtam pár Rockrider vázat aprón (520/530/540), L és XL is jó nekem, van párü azt lehetne rögtön átfesteni. Kár, hogy nem árul senki kék vázat, nagyon jól néz ki a gyári kék RockRider váz (most meg nem mondom, hogy 530 vagy 540 volt.

Másik opció a Csepel Woodlands Cross vagy MTB váz, a crossból van gyári sárga.
1 olvasónak NEM TETSZIK a hozzászólás! Neked tetszik?
 
bl4ckv0id - 36 napja
@Tom77: Szia! Köszönöm, hogy leírtad, eddig csak arról hallottam, hogy gyönggyel szórnak alut, mert nem bírja, ahogy te is írtad az alumínium.

Erősen gondolkodom rajta, hogy kézzel leszedem én a festéket, lecsiszolom, majd úgy viszem a porfestőhöz. Igaz, hogy nem lesz egyszerű, de kíméletesebb is. Azért körbejárom, hátha van Baján valami profi homokfúvó.

Sajnos az EU miatt ja jól tudom, már nem lehet kapni azt a zselé állagú festékmaró szert, amivel ha bekente az ember a festést, akkor szépen lemarta, és darabokban levált. Utána minimálisan kellett csak csiszolni.

Másik opció még az Oszi Szintér, ahhoz fel kéne küldeni a vázat Pestre, ők megcsinálnak mindent (szemcseszórás+ porfestés), majd visszaküldenék Bajára. Kicsit drágább lenne, de lehet megérné.
1 olvasónak NEM TETSZIK a hozzászólás! Neked tetszik?
 
Tom77 - 37 napja
Szia!
Szemcseszórásnál, nem tudom tudod e, de ha termi körülmények mellett készül és nem kabinban, és acéllal nem homokkal, akkor vigyázni az üzemi nyomásra, mert az aluváz simán megsérülhet 5 bar nyomás felett, pláne akkor ha a szóróanyag acél, és nem homok.
Az ipari acél szemcsenagyságtól függetlenül, általában alunál nem használatos, ott inkább a korund, az üveggyöngy vagy a kvarchomok a bevált, Mivel fajlagosan könyebb, kisebb nyomásnál is hamar szétporlik és olyan felületi érdességet ad, ami megfelelő általában szinter vagy zománc alá..
A másik, a ledugózás, ha van rá lehetőséged, te csináld mert ha másra bízod, számolnod kell majd, a "jóvanazúgy" hozzáállással és nem biztos, hogy örülsz majd, ha még egy év múltán is acélszemcsét kell szedegetned a nyeregvázcsőből!
Nekem sajnos a bentmaradt acélpor miatt, összerakás után újra kellett festenem egy komplett nyeregcsövet is, csak mert nem pucoltam ki szórás után, az acélport ugyan nem látod, de ha nincs rendesen kifúvatva szórás után levegővel, simán fémig húzza később a nyeregcsőről a festést, még akkor is ha előtte bezsírozod.
Nálam szemcse is volt benne, pedig a ledugózást és magát a szórást is én csináltam, baromira figyeltem és vigyáztam vele, mégsem tudtam annyira profin kitakarni, hogy a három furatból egy nem úszta meg, és ez nálam a nyeregvázcső volt.
Ha nem kvarchomokkal szóratod, hanem acéllal 0.8mm szemcsenagyságú ipari bőven elég azt is max 4.5-5.5 bar nyomáson, ennél nagyobb nyomáson brutálisan megveri az aluvázat az acél még a legkisebb szemcseméretű is, csavarodhat a vázad, amit a szinterkemencénél még lehet nem vesznek észre, csak később az összerakásnál..
Szóval csak óvatosan!
Az én vázamat én magam szórtam, nem adtam volna oda senkinek csak azért fogtam bele, mert volt rá lehetőségem az egésznél végig ott lenni, már amikor nem én dolgoztamvele, de szinte így is majdnem teljesen saját munka volt, leszámítva az összeszerelést..

Milyen színű lesz amúgy majd?
2 olvasó 50%-ának NEM TETSZIK a hozzászólás! Neked tetszik?
 
ezt az képet ma 0, összesen 203 látogató tekintette meg

» Partnerek