Ilyenben is gondolkoztam. Az ülés befogóját találtam nehezen kivitelezhető pontnak.
De a fő ok, amiért letettem róla, az, hogy én az ülést totál hátratolva vezetek még az E-ben is.
Így a hátsó ülést csak úgy tudom vízszintesbe dönteni, ha vagy előrehúzom az ülést és az ülőlapot függőlegesbe állítom, vagy ha kiveszem az ülőlapot.
Ez azt eredményezi ugye, hogy vagy én nem férek el, vagy a csomagtér lesz kisebb.
Hosszú, 10 órás úton azért gáz, ha nem ülök kényelmesen.
Ha csak egyik ülést döntöm le, az tutibb. Akkor még akár egy 3., 4. ember is tudna jönni.
Még az egy ülés ledöntve és abba fogatva egy tartó elgondoláson elmélkedek majd egy picit..
A fa már itt van méretre vágva, a sínek is meg vannak.
A magassági beállítást, az élvédők helyének kimarását kéne még megoldani, na meg le kéne festeni. Már a festék is meg van...
Mondani se merem, hogy nyár óta van itt a szobámban a fa levágva és egyszerűen nem tudom rávenni magam a dologra...
Az elgondolásom tökéletes, kivéve azt a tényt, hogy magas a bicóm eleje és még az E kombiba sem fér be állítva.
Most így befér pont, az okés is. De készül egy belső bicótartó. Valószínűleg nem fogom tudni belerakni a villát a tartóba.
Szóval valószínűleg beljebb tolom majd az egészet. Ha úgy sem fér el, akkor meg marad a klasszikus megoldás.
2 kerék ki, aztán Mongoose keresztbe az ülés mögött, Trek meg elé.
Viszont a tartó akkor is jó lesz, ha valamikor országútit szállítok, vagy ha Péterrel ketten, hárman megyünk országútizni.
Még amúgy az lenne egy megoldás, ha a padlórekeszbe raknám a tartót, csak ott meg nem tudom minek nekitámasztani meg aztán a kormány még jobban útban lenne.
Na aztán ha meg veszek véletlenül egy CLA Shooting Braket, vagy egy CLS Shooting Braket, akkor meg már az országúti sem fér be...