@nbence: A mostani vázamnak (a képen) a láncvillája szintén nem éppen normális kialakítású (elég asszimetrikus), igencsak meg kellett húzni a védőt, hogy normálisan rajta maradjon. De eddig jól bírja a kiképzést. :)
Az új vázamnál (Merida 96) már egy láncvillavédő matricát vagy kábelkötegelővel rögzíthető nem neoprénes védőt fogok használni, főleg esztétikai okokból.
@nbence: ezt a láncvédő hagyományos alakú láncvillára tervezték!! Az enyémnek szinte végig állandó a formája, és a vastagsága, és gond nélkül lazán rá ment. Ha nagyon nem akar rámenni, akkor lehet kapni, (már nem emlékszem hol láttam, de magyar oldalon) olyan láncvillavédőt, ami egy elég jól megcsinált, bordázott, mintás, márkaneves pár mm vékony gumilap, és a hátulja meg erős öntapadó matrica. Egyszerűen formára vágod, utána leveszed a védőfóliát és már mehet is fel!! Ha nem lenne ilyen Meridám tuti vettem volna 1-et!!!
HI!
Nekem is ilyen a lánédőm, roppant nehéz volt feltenni, trükközni kellett egy csomót mire sikerült, mert ugye a láncvilla formája változatos, nem hiszem, hogy olyan nagy dolog lenne !1! cm-rel szélesebbet gyártani!
Azt gondolom, hogy erre azért adhatnának nem egy utolsó noname márkáról van szó!
@WiNTeR: kösz, valószínű, hogy az lesz, hogy megmondom a bringaboltosnak, hogy ha tud szerezzen, és akkor legalább a bolt körül kipróbálhatom, és úgy azért más mint kép alapján
@veszigeri: Én még 14k -ért vettem, de mindenképpen megérte, mivel a gyári X-Mission Line nyereg borzalmas volt. Szerintem nagyon kényelmes, kiváló geometriával rendelkezik. A probléma az, hogy a nyergek személyfüggők, így rizikós kipróbálás nélkül vásárolni, főleg ilyen nagy értékben.
@halhy: Igen erősen kellet húzni, hogy jó legyen. Az is igaz, hogy nem lett valami egyenletes, párhuzamos meg annyira sem, hála a láncilla alakjának.
mi a véleményed erről a nyeregről?? Gondolkodom egy ilyenben(vagy hasonlóban) csak hát olyan 25e körül kezdődik ez a kategória, és az azért elég sok egy nyeregért...