nekem volt beretta felnim, az gyárilag is lépcsős volt az illesztésnél, meg még tőlem is kapott... smirgli, aztán kész. Vagy hagyod a viharba, majd a fékpofától összekopik ha akar.
a berettánál a felütéseket is kellet kezelni.. kezdő is voltam, a felni is gagyi volt. kalapács +smirgli, ismét csak d:
@BF2 hungarolada: Igen, szana-széjjel koptatja fékpofát.
Amúgy ezt a csepel kerékszettet sem sikerült megértenem. 25000ft egy darab kerék, 600gramm fölött van jóval csak a felni, az agy se valami nagy durranás. És együtt 50000 ft. A mavic aksium 40000.
Kínába készül, csak nálunk fújják...XD
Elég ennyi a jogszabályok szerint hogy made in eu, vagy made in hungary felirat kerüljön rá....:)
Egyébként egy kalap sz@r a váz....
A skid-től elhajlik az egész hátsó vázháromszög, +a kátyus utak kikészítik a fejcsövet (pontosabban amikor ott jártam vásárolni a VIII-ker-i márkaboltban akkor hoztak vissza egy vázat aminek leszakadt!!!!!!!!!!! a fejcsöve, +halomban álltak a garanciásan visszahozott hajlott/görbült/ferdült vázak:)
inkább átalakított columbus vagy reynolds csöves outi váz kell fixihez:):):)
@fifi: nekem van idei katalógusom és abban benne van a kormány is... de van boltjuk nemtomhol (google), egy zarándokutat megér. vagy úgyis megyek, és megkérdem neked, hogy árulnak e így külön...
"direkt fixire terveztek a mérnökök"... háát... csepel-mérnökök? Inkább ilyen sikerült olcsón rendelni kínából, és lefújni szép színesre, hogy aztán a hirtelen divattávált fixis szubkultnak legyen mire elköltenie a pénzét d:
btw szeressük a Csepelt, meg az új kollekcióját, legalább a márkafelár meg a csilivilinek az ára az országban marad.