összetett fotóalbum keresés

neked is van véleményed?

Fotóalbumok » bicikli/alkatrész képek » Csepel építés » #2
A kép adatai: bezár


Gyártó: NIKON CORPORATION
Tipus: NIKON D3000
ISO: 100
Zársebesség: 10/400
Rekesz: f/4.0
Gyújtótávolság: 260/10 (35mm-en: 39mm)
Dátum: 2011.11.23 12:30:33
Eredeti kép méret: 1200x672
Fájl méret: 149 kB
Beágyazás: bezár


HTML link


BB code


Direkt link
2/12
(bal nyíl gomb)   (jobb nyíl gomb)

Milyen ez a kép?

a szavazáshoz jelentkezz be!
 Már meg van pár alkatrész. A többit a festés után szerzem be.
nuphar
fotója


Csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá!
Lépj be vagy regisztrálj!


Megjegyzések a képhez
1-15 / 15
1 - 152 hónapja
@szimat: jaaa
1 olvasónak NEM TETSZIK a hozzászólás! Neked tetszik?
 
szimat - 152 hónapja
@1: agyváltós lesz neki
Tetszik a hozzászólás?
 
1 - 152 hónapja
@nuphar: SS-lesz,vagy fix?
1 olvasónak NEM TETSZIK a hozzászólás! Neked tetszik?
 
nuphar - 152 hónapja
@johnny336: nem akarok kókányolni, inkább mást veszek :o) köszönöm a választ mindenkinek!
Tetszik a hozzászólás?
 
nuphar - 152 hónapja
@Solfrutta: akkor az lesz, köszönöm
Tetszik a hozzászólás?
 
nuphar - 152 hónapja
@1: ha a monblokknál mondod ott van benne menet
Tetszik a hozzászólás?
 
1 - 152 hónapja
A vázadban van egyáltalán menet?nekem is régivázam volt,és abban nemvolt.
1 olvasónak NEM TETSZIK a hozzászólás! Neked tetszik?
 
Solfrutta - 152 hónapja
@nuphar: Az Nexus kar nem cserélhető tányéros, nem érdemes vele szenvedni. Simán egy cserélhető tányéros hajtóművön ha egy tányért hagysz, az úgy jó lesz (persze láncvonalra figyelni kell).
Tetszik a hozzászólás?
 
johnny336 - 152 hónapja
@nuphar: jó kérdés. Ránézésre nem cserélhető a lánctányér, de biztos le lehet műteni róla...reméljük, nem szegecselve van, hanem csavarral. Egyébként a lánctányérnak sok idő kell, míg elkopik.
De szerintem nyugodtan lehet használni normál lánctányért is, normál 4-5 karos hajtókarral. Csak meg kell nézni, hogy a hajtókaron és a lánctányéron a lyukkör stimmeljen, esetleg alátétekkel csalni egy picit a láncvonalon - bár ez már egy kicsit kókányolás :D
Tetszik a hozzászólás?
 
nuphar - 152 hónapja
@johnny336: nem úgy értettem a cserélhető lánctányért

természetesen elöl is 1 tányér lenne, csak nem kellene majd kopás után az egészet cserélni hajtókarostól, csupán a lánctányért
gondoltam így is meg lehet oldani, tévedek?

a shimano-nak van saját hajtása agyváltóhoz (38T), ez cserélhető tányéros vagy össze kell raknom egyet magamnak?: http://ebike.hu/termekek/hajtas/hajtomu/negyszog-tengelyes/15593+shimano+nexus+fcnx75/

holnap megyek kicseréltetem a láncot, én sem figyeltem, és úgy tűnik a boltban sem
Tetszik a hozzászólás?
 
johnny336 - 152 hónapja
Cserélhető lánctányéros? Tehát 2-3 tányéros rendszert, első váltóval?
Elvileg agyváltóhoz már felesleges.
Továbbá a láncfeszességet a tengely papucson történő rögzítésével éred el. Ha elől lesz váltó, és különböző méretű lánctányérok, akkor lógni fog a lánc. Vagy felteszel láncfeszítőt (ez nem tudom mennyire megy fel agyváltó mellé), de abból is valami vaskosabb darab kéne, különben nem tudja felvenni a 48-38-28-as rendszer, 20-as különbözetét (csak egy példa).

Az egysebességes a legszélesebb tudtommal. Minden más lánc túl keskeny lesz, és a lánckerék fogai nem fognak illeszkedni a láncszemekbe.
Tetszik a hozzászólás?
 
nuphar - 152 hónapja
@johnny336: jó megfogtál, ezt nem tudom
kösz, hogy szólatatok!
hátulra egy shimano agyváltót szánok, elölre pedig cserélhető lánctányéros hajtást, talán az is shimano lesz, ami ehhez van kitalálva
ahhoz is más lánc kell? az egysebességesé szélesebb?
Tetszik a hozzászólás?
 
johnny336 - 152 hónapja
Az stimm, de a láncszemek szélessége teljesen más. Nem lesz jó. Egysebis lánc kell.
Tetszik a hozzászólás?
 
nuphar - 152 hónapja
@szimat: ki lehet venni annyit amennyi nem kell, a lánc alapból tudtommal mindig hosszabb
Tetszik a hozzászólás?
 
szimat - 152 hónapja
8sebis láncot raksz egy egysebire? az elég nagy hülyeség, ha egyáltalán egy rá fog menni...
Tetszik a hozzászólás?
 
ezt az képet ma 0, összesen 1551 látogató tekintette meg

» Partnerek