hali! mar nagyon izgatna hogy milyen vazakat talaltal ki es mar idejet is erzem egynek! tudnal esetleg rajzot, adatokat kuldeni egy rovidebb 100as fullyrol (ha mar gondoltal ilyenre :D ) az emailemre azt megkoszonnem ;)
hali! mar nagyon izgatna hogy milyen vazakat talaltal ki es mar idejet is erzem egynek! tudnal esetleg rajzot, adatokat kuldeni egy rovidebb 100as fullyrol (ha mar gondoltal ilyenre :D ) az emailemre azt megkoszonnem ;)
@madmike: hogy érted hogy nem fogysz cromoly vázat készíteni? és ezek szerint nem kell láncfeszítöznöm, tudsz majd középrész körüli forgáspontot csinálni... bakker most olvastam hogy valaki 105k-ba vett shine vázat de ezt most azonnal elfelejtettem :D
@nhlevi: szia nem akadt meg semmi :) most a technikai hátterét rendezem :) úgy néz ki nem fogok cromoly vázat készíteni már 16 tervem van
a hardcore freeride tól egészen a profi DH ig jövőhéten érkezik egy potom 4 millás gép ami képes a középrészt úgy elkészíteni hogy a forgáspont és az iscg felfogatók is rajtalegyenek :) ez egy CNC eszterga ami 3 revolverfejes és fúr mar esztergál és menetel egyszerre.. talán még a 20 as átütős hátsóagyat is megkockáztatom majd vele :)
@nhlevi: egy sima láncfeszítővel használható lesz :) 2-3 centit fog nyúlni a lánc a láncfeszítők meg ha jól tudom 4-5 cm ig bírják :) esztétikailag és geometriailag is a csúcsok közé tartozik szerintem :) nekem már most tetszik :)
@nhlevi: rajzolok valamit mert sajna lassan haladok de már a prototípus fele kész... de azt elárulom most hogy ami vázat felraktam ott kb a nyeregcső hajlításánál lesz az alsó forgáspont így egy kicsit letudom rövidíteni az egész vázat hogy geometriára is pöpec legyen :) ezekkel a tulajdonságokkal könnyedén tudod majd forgatni a vázat stb
@BF2 hungarolada: köszönöm :) az almg az azt jelenti hogy Aluminium Magnézium :) az anyag amiből készül átlag feletti erősséggel bír általába
repülőgépiparban+ szerszámgyártásban használják présszerszámok alá mert nagyon merev és nem reped nekünk van olyan darab amit 10 éve napi szinten püffölünk 60 tonnával és még egy repedés sincs rajta :) de természetesen ezt is tesztelni fogom :)
@salt: értem a dolgot :) a titánról lemondok akkor... minden vázat természetesen tesztelni fogok és a DH típusoknál külön fejcsőerősítést terveztem + minden vázat pneumatikával fogok 200%os terhelésnek kitenni :) + 1 év garit adok rá
és mivel egy adott típust folyamatosan fejlesztünk majd így meglehet hozzá venni az új linket meg mindent :)
@madmike: titán nem jó, eastern is gondolkodott ilyenen és bele buktak rendesen. A legtöbb Bicos akik már több éve nyomják azok nem biznak benne. Htk tengely-t szokott néha titán lenni de az se birja úgy. Arról nem is beszélve hogy drága és súlyban annyit nem nyersz vele.
am integralt fejcsövet hogy oldod majd meg?
Inkább egy okosan megtervezett olcsobb vázban gondolkozz. Nem tudom hogy azt bele kalkuláltad hogy ha rendesen gyártod a vázakat akkor adót is kéne rá rakni? mert itt a 40eres összeggel már komoly pénzek fognak folyni. Meg a legtöbb ember ennyi pénzért valami garanciát is vár. Soksok idő kéne rá hogy szépen le is tesztelgesd ezeket a vázakat mert extrém sportról beszélünk. Ha itt levál a fejcső akkor ott komolyan is megsérülhetnek.
Nem vedd kötekedésnek, csak simán bonyolult dolog az üzlet és mintha ilyen dolgokra nem gondoltál volna.
Amúgy sok sikert a dologhoz. Én is szivesen csinálnák alkatrészeket de nekem nincsenek gépeim így maradnak a sketch upos terveknek :)
@milu95: szerinted a BMX-es társadalom mit szólna egy Titánium vázhoz ? :) mert ha beujítom az AWI-t onnantól az sem akadály :) könnyű akár egy alu de merev akár egy acél és ami még jobb rugalmas is
@milu95: nem tudom így hagyni sajna mert az többet árt mint használ :) kap egy jó kis horganyzott felületet és lehet vele nyomni 10 évig rozsdamentesen :)
@nhlevi: köszönöm bizalmad :) 1 dologban biztos lehetsz :) ezek a vázak nem sufnis darabok :) óckodok az olyan megoldásoktól :) minek készítenék olyat ami csak rossz nekem.... elhihetitek hogy ez a 40 000 ft os ár nem egy haszonképes :) anyag + normál munkadíj nekem többet jelent az hogy az emberek számára elérhető áron egy jobb minőségű vázat gyártsak
mint hogy tele legyen a zsebem :)
@madmike: fuu jó hírek :D ugy hiszem ilyesmi tempóban hamar állni fog a Madbikes :D amugy mutattam haveroknak hogy milyen lesz.. azt mondták szét fog szakadni mit bízok ennyire egy sufnimesterben xD megmutattam ezt a képet, reakció: OMFG YAAAY DE FASZA ILYET VESZEK OMG BLABLA, mint a gyerekek :D
@nhlevi: hétfőn veszek csepelen csövet és hétvégén már 2 váz lesz... most egyenlőre úgy néz ki a dolog hogy hétközbe kilincsgyártás 1000 rel hétvégén meg jöhet a vázgyártás 1000 rel
már 2 en vagyunk a témában... így legalább hétközbe ha kell valami cimborám betudja szerezni és így jobban haladunk :)
@balancefreeride: természetes hiszen gyakorlat teszi a mestert :P hozzám senki se hozzon vissza úgy vázat hogy B+ szétszakadt a hegesztés :(
minőség mindenek felett aamen XD
@balancefreeride: ez speciel egy kb 30 centi hosszú darab :) ez csak egy próba volt hogy a vékony falú csövet meg a vastagfalút mennyire tudom össze varrni
@pappsszi2: köszönöm :) így hogy van egy áramerősség stabilizáló áramkör így már nem pattog annyira a huzal és könnyebben beolvad az anyagba :) már kész egy váz eleje naggyából már csak meg kell erősítenem de a csöveket összevartam :)